Mil gràcies!!!
D'acord, ja tinc mols deures:
1. C+E, Ja estic apuntada a un curs soc per el carnet C, espero acabar-ho al juliol i desprès a per el E.
2. idiomes. Li fotre canya al francès, que m'agrada, tinc un nivell bàsic A1, a veure si puc treure'm el b1 mínim.
3. Factor 1 a tope! (estudiar+entrenar+estudiar), la triple E.

Et farè cas i aniré a una academia al menys al començament, ¿quant temps creus que seria recomanable? estic acostumada a estudiar sola, però tens tota la raó que per el començament i com a primeres opos millor academia...
I joooops per lo de bombera voluntària. Per una banda, em sembla bé que sigui més un procès d'oposició, però, per altre banda (encara que això és ja un tema delicat, suposo) fa una mica de "mala pinta". Em recorda al procès que s'ha viscut a les universitats amb les figures de professor associat, que són treballadors que fan el mateix treball que els profes titulars/fixes però cobrant molt menys i amb renovacions de contractes anuals (amb sort). Això ha comportat que la figura de profe associat cada vegada sigui més nombrosa que la del profe titular/fixe, amb el estalvi de caler i drets laborals que això comporta... espero equivocar-me amb aquesta lectura de la situació... però em sembla, encara que acabo de caure en aquest món i no em fio de la meva opinió, que el bomber voluntari hauria de ser més per vocació que per "professionalització", no? ja que no es suposa que no es un treball que et dona per "viure"... no? Però tornant a lo "meu"... alguna idea de com començar a guanyar experiència/pràctica en aquest ofici? he mirat la campanya i el PVI de la diba, però encara no he vist cap convocatòria per aquest any, no sé si ho estic mirant al lloc correcte... i al marge d'això, alguna idea més? un curs d'electricitat, socorrisme?
Gràcies de nou!! Mil gràcies per tot i per les vostres respostes!, això ja anima un munt!!