Hola.
soc un noi de 18 anys que acabo d'acabar el batxillerat i ara fare un cicle superior, pero que com moltes altres persones, el meu desig desde ben petit i fins ara és ser bomber. Durant aquest temps he pogut viure en primera persona diversos focs forestals i he conegut a uns quants bombers. He vist que son uns grans professionals pero al mateix temps, i més aquests darrers anys, que el col·lectiu és troba en una situació molt difícil pel tema de les retallades. Així doncs, em pregunto: com començo a ser bomber si per començar no fan opos?Quin camí hauria de seguir? Soc un noi amb molta empenta i faré tot el possible per ser-ho per vist el panorama actual, que cal fer?
El panorama pinta malament si, però segur que tindràs alguna oportunitat, si de veritat vols ser bomber, podries fer alguna carrera que t'agradi i que tingui alguna cosa a veure amb l'ofici de bomber, o un cicle superior si no vols fer carrera. Als 21 corre i et treus el carnet de camió(requisit indispensable) i si pots treure el C+E, D, D+E perfecte, no només et contarà com a mèrits, sinó que agafaràs experiència amb vehicles pesats.
Després, estudia i entrenar molt, i mooooolta paciència.
salut i ànims!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Guillem.Guasch
Moltes gràcies Carles23. De fet, faré un cicle de medi ambient i aquesta tardor vull entrar com a membre de l'ADF del meu municipi, per entrar en el món dels incendis forestals i tal. Aviam que tal. Molta sort a tots els/les aspirants a bomber!!!Aviam si en un futur podem trobar-nos en algun parc de bombers!!! Seguirem lluitant per aconseguir-ho!