Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

AOF en potencia fa 14 anys 8 mesos #43880

• zaico
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 60
  • Gràcies rebudes: 0
Bueno, doncs com diu el post, aixo es el que em porta aqui. Despres de veure com aquest ultim estiu a l'hosteleria l'hi han donat bastant, i per altre banda els salaris de negrero no m'acaban de convençer, vaig de cap a probar fortuna amb AOF ( i si m'entero millor de com funciona d'EPAF). Tinc un amic que porta 2 anys treballant d'AOF i sempre me'n a parlat molt bé. Horaris, sou, tot sembla de color de rosa (els que heu treballat a l'hosteleria m'entendreu). Doncs res de moment ja m'estic començant a entrenar per aquesta campanya 2012, la veritat es que sempre he estat en bona forma fisica, pero aquest ultim any he estat donant-li massa "vida" al meu cos, es a dir fa cosa d'un any que no faig res. Pero ara ja he tornat a agafar la rutina, de moment estic treballant amb una barra a la pared, unas 3 series de 10 de mans cap dintre i 3 mes de mans cap a fora, i 2 series de pajarito, una al començar i l'altre al acabar. De moment acabo de començar i estic a 40" pero crec que encara puc tirar-li mes. De carrera m'entreno per el meu compte a 1 km, circular i estic sobre els 4. El PROBLEMA es que vaig molt perdut i no ser quin planing seguir, a veure si alguna anima caritativa em pot ajudar, per que estic buscant pero no trobo res. Bueno aixo es tot, espero trobar ajuda en aquest foro , i poder treure profit de les experiences. Aviam que tal, Hola a tothom! :mrgreen:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.090 segons
Gràcies a Fòrum Kunena