Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Un nou recluta ;-). fa 15 anys 2 mesos #42518

• runnermatic
  • Avatar de runnermatic Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 0
Hola a tots els semiherois registrats en aquest fòrum ;-) .

Primer de tot em presento breument.
Hem dic Daniel Marco Robas, tinc 20 anys i sóc estudiant a l'INEFC de Barcelona, tot i que visc i sóc de Badalona.

Bé, mai ha sigut per mi una aspiració arribar a ser bomber, ni tan sols coneixia altres oficis i processos que t'ajuden a arribar a ser-ho. Però de cop, en mig d'una barreja de sentiments d'angoixa i avorriment no gaire bona causat per una vida massa rutinaria i anclada a la ciutat, de forma casual, gràcies a haver conegut un munt de gent en l'últim any amb aquestes aspiracions, i d'haver escoltat algunes de les seves experiencies ja viscudes, m'han ajudat a descobrir un altre camí, amb uns nous objectius que m'il·lusionen molt :-) .

També és important dir que no parteixo de cero, sinò que per les meves característiques vaig veure que podria ser un objectiu il·lusionant, en la mesura que allò que en moments tant m'ha estressat, ara li podria donar un gir, i es que de sempre he sigut atleta, arribant a competir a nivell espanyol, amb la conseqüent condició física assolida. Sense anar més lluny, enguany m'acabo de presentar a AOF en Terres de l'Ebre, aconseguint un 10 a les proves físiques, i ara en espera d'entrar... però no us penseu que vull presumir d'allò, tot ho contrari, el que vull és ampliar les fronteres del meu món, evadint-me del competitiu i egocèntric present. Així que conèixe-us estic convençut que serà molt bo ;-) .

Finalment felicitar als ideadors d'aquest fòrum, ja que com bé diu tothom, sembla una font d'informació molt bona i una gran eina per resoldre dubtes. Penso que és el millor fòrum dels que hi han, i per tant, estic convençut que entre tots hem serà molt i molt útil :P .

Espero i desitjo exercir l'ofici tant bé com pugui juntament amb alguns de vosaltres

Encantat d'estar ara amb tots vosaltres :-) .

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.093 segons
Gràcies a Fòrum Kunena