Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Borsa AOF 2022 fa 6 mesos 2 setmanes #70851

• Focfire
  • Avatar de Focfire Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 72
  • Gràcies rebudes: 28
Ja teniu llista admessos i data de físiques

interior.gencat.cat/ca/arees_dactuacio/b...forestal-aof-311-21/
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Roxor, Bracus, MartiM

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Borsa AOF 2022 fa 3 mesos 2 setmanes #71093

Sabeu aproximadament el que poden tardar en valorar els mèrits?

Borsa AOF 2022 fa 3 mesos 2 setmanes #71096

Sabeu aproximadament el que poden tardar en valorar els mèrits?

Tenint en compte que la previsió de contractació és pels 7 i 13 de juny, depenent de la regió, ves contant...

la Terra ens dóna prou per satisfer les necessitats de tots els seus habitants, però no tant com per satisfer l'avarícia d'uns quants.

Borsa AOF 2022 fa 3 mesos 2 setmanes #71099

Bones a tots, tinc un dubte sobre la crida de les borses.

He vist que depenent de la regió el període de contractació comença el 07 o el 13 de juny. A la espera de publicació de mèrits, i en el suposat d'estar entre els primers de la nova borsa, només et fan crida de la regió on has enviat la sol·licitud de gestió?

És a dir, si la meva sol·licitud de gestió de regió va ser per exemple metropolitana sud (contractació 13/06) però pel que sigui també em va bé tarragona (contractació 07/06). Ets avisat o directament no et tenen en compte i avisen a algu que tingui tarragona com a regió de gestió? Pel que tinc entes va per ordre de com estiguis a la borsa però com els períodes de contractació són diferents no m'acaba de quedar clar...

Gràcies a tots!

Borsa AOF 2022 fa 3 mesos 1 setmana #71105

Quan fan la crida la fan per ordre de borsa, indiferentment de quina sigui la regio que ho gestiona, igual que pots treballar a qualsevol regio, ells et diran les plaçes que hi han lliures i tu decideixes!

Espero que t’hagi aclarat algo! GAS!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: bepbep001, jimbo

Borsa AOF 2022 fa 3 mesos 1 setmana #71107

Perfecte Josumartin93, es com m'imaginava però volia estar segur.

Merci!

Borsa AOF 2022 fa 2 mesos 3 setmanes #71138

Bota tarda, acabo de veure que tant jo com un conegut estem a les llistes provisionals de persones excloses per incompliments de mèrits. El que suposadament ens falta és enviar el certificat mèdic, tot i que tant jo com ell el vam enviar. És possible que per enviat amb una foto de mòbil i no haver-el escanejat ens hagin fet fora? Algú més l'hi ha passat? Solucions?
Moltes gràcies.

Borsa AOF 2022 fa 2 mesos 3 setmanes #71141

Per fer la foto amb el mòbil no crec perque jo també ho vaig fer com tú i no estic exclós

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.114 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.