Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Dubte sobre campanyes

Dubte sobre campanyes fa 1 mes 1 setmana #66591

• IM505
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
Bona tarda em dic Ismael i tot començo a preparar-me per les opos i agrairía molt si em poguessiu aclarar uns dubtes.
Voldría saber si em puc presentar a AOF, GUAITA, GRAF i EPAF o he de triar un i quina diferència hi ha entre ells i si hi ha cap requisít.
Saber també si al 2020 sortirán places per campanyes d' estiu.
Moltes gràcies companys!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

Dubte sobre campanyes fa 1 mes 1 setmana #66594

• firemania98
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 23
  • Gràcies rebudes: 9
Bon dia i benvingut,
En principi et pots presentar a totes les borses a la vegada sempre que compleixis els requisits, però a l’hora de treballar n’haurás de triar una, si no m’equivoco totes donen mèrits, però entre elles cambia bastant la feina a fer, horaris, sous, temps de contracte, etc... i en algunes hi ha menys plaçes que en altres i per tant es mes dificil entrar.
Sobre si sortiran plaçes per la següent campanya jo crec que si, ja que en aquesta ultima nomes van sortir per tema helicòpters, però no hi ha res segur...
Jo et recomano que et miris les bases de la ultima convocatòria per accedir a cada categoría per saber proves, requisits, etc... les trobarás a la web d’interior👍🏻
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: IM505

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.120 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok