Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Borsa AOF?

Borsa AOF? fa 2 anys 11 mesos #54619

• RubenBC
  • Avatar de RubenBC Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 6
  • Gràcies rebudes: 0
Bona tarda companys!!
M'agradaria saber com fer-ho per entrar en aquesta borsa, ja que si no hi ets no pots optar a campanya, oi?
Siusplau per on començo, on em puc adreçar per ficar-me al dia?...per mes que navego entre diferents enllaços no em queda clar per on començar i com entrar...em farieu un gran favor...merci!!!!!!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

Borsa AOF? fa 2 anys 11 mesos #54620

• Echo03
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 66
  • Gràcies rebudes: 37
Aquest forum es un bon lloc per estar al dia. En aquesta mateixa seccio "Auxiliars forestals" del forum hi ha moltes entrades que et responen el que preguntes i més. Perque si es per la web oficial, que també pero mes dificl de trobat, no hi ha gaire informacio.
No obstant, dir-te que segons les previsions, rumors i gent qe esta ficada en el tema, aquest any no s'obriran places per ampliar aquesta borsa. Perque ja tenen gent suficient (en teoria) de la borsa (gent de l'any passat i anteriors...). Per tant, en funcio de les baixes i renuncies de la borsa existent, l'any que ve obriran places per ampliar la borsa. I si aquestes renuncies son moltes i no tenen gent suficient per aquest estiu llavors si qe obririen places ara... Pero es quasi segur qe aixo no passi. Tot depen del dia 7 que hi ha les proves fisiques de manteniment de la borsa i de posteriorment les ofertes places i contractes signats i rebutjats.
Sort i paciencia!

Borsa AOF? fa 2 anys 11 mesos #54638

• RubenBC
  • Avatar de RubenBC Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 6
  • Gràcies rebudes: 0
Iep!!doncs moltíssimes gràcies per la info!!!em miraré atentament la pàgina i seguiré les previsions...a veure si tenim sort ;) moltes gràcies!!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.130 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok