Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Bona tarda fa 18 anys 7 mesos #6213

• mikel81
  • Avatar de mikel81 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
Hola a tothom, volia presentar-me, tot i que ja fa mes de 2 anys que vaig registrar-me per a informar-me per a les opos, i ara evidentment no recordava el meu nom d'usuari aixi que he hagut de donar-me d'alta un altre cop...
La veritat es que no se per que estic escrivint aixo, suposo que per mi es una manera de tancar una etapa de la meva vida...
Fa un parell d'anys, quan començava a preparar-me fisicament per al que volia dedicar la meva vida vaig tenir un accident de moto que m'ha tingut gairebe dos anys en rehabilitacio, operacions, cadires de rodes, crosses... tot el temps que vaig passar fent rehabilitacio ho feia motivat per la idea de poder presentar-me a bomber, pero finalment les secueles son masses, afortunadament camino, pero no puc correr, no puc saltar... i les cames no son les que eren... encara de vegades tinc la falsa esperança de poder arrivar-hi, pero la veritat es que no puc... al principi volia mirar de fer alguna altra cosa relacionada amb els bombers, pero creieu-me quan us dic que no puc ni veure un camio de bombers sense sentir alguna cosa morta dins meu... no ho exagero, ho prometo. Cap a on enfoques una vida que tenies mes que clara fa uns anys pero que per culpa d'un borratxo que es va saltar un semafor ho has de replantejar tot?
No vull aburrir, ni donar-vos pena, suposo que es la meva manera de dir-li adeu a tot aixo... tots pensem el mateix al principi suposo, pero crec que hagues pogut ser un bon bomber...

Salutacions i moltissima sort a tothom!

Miquel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Bona tarda fa 18 anys 7 mesos #6215

Hola mikel81!!!
La veritat es que te que ser molt dur pasar per una situació com aquesta... nomes donar-te ànims a tirar endevant i sobretot dir-te que t´il.lusionis amb un altre repte i ja veuras com ho veuras tot diferent...
Et desitjo un Molt Bon Any Nou i anims!!!

oscar

Bona tarda fa 18 anys 7 mesos #6217

No aburreixes ni dones pena, tot el contrari, a mi particularment em serveixes de motivació, amb la teva predisposició a saber que estas tokat i no descartes intentar-ho algun cop, molta força i endavant!

Bona tarda fa 18 anys 7 mesos #6219

holes bones!
La veritat és que ets molt valent d'explicar-nos tot això. Es veu que realment ho tenies molt clar com molts dels que intentem dia a dia preparar-nos per les opos.
Tal i com diu el pichen, a mi també em dones forces i ens fas adonar de la sort que tenim.
Jo només et diria que s'ha de tirar endevant i que les coses que et dediques i les domines motiven cada dia més, i que ningú neix per ser...
Força alegria i Bon any a tothom!!

Bona tarda fa 18 anys 7 mesos #6220

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
jo estic amb els companys, un es dona compte del q te i tinc q lluitar per aprofitar-lo.

Si vols estar en el mundillo dels bombers( q pel que veig,si que vols) pots anar mirarnt a vera les oposicions per operador de control, q no fa falta físiques, no estas al carrer, però almenys es una altre feina molt necesseria i que potser t'agradarà. Demoment no hi ha res, peró pregunta o informat del q tens q estudiar o del q necesites.

Molta sort company!

El que no em mata, em fa més fort

Bona tarda fa 18 anys 7 mesos #6221

HOLA...LA VERDAD QUE LO SIENTO MUCHO,ME HA IMPACTADO MUCHO LO QUE TE SUCEDIO Y PARA NADA ABURRRES.....
APROVECHO PARA ENVIARTE UN SALUDO Y DARTE DESDE ESTAS LINEAS UN POQUITO DE ANIMO!!!!!BUENAS FIESTAS!!!!

Bona tarda fa 18 anys 7 mesos #6222

Ànims Miquel,

Nomès et puc dir que espero que trobis alguna altre cosa que et motivi tant com t'ha motivat això, i encara que no et serveixi de consòl, la teva experiència ens servirà a tots com a motivació i com a punt de reflexió sobre moltes coses importants.

Sort.

Bona tarda fa 18 anys 7 mesos #6226

MIKEL ANIMS ESPERO ESTIC SEGUR QUE TROBARAS ALGO QUE T'ILUSIONI TANT COM BOMBERS
ESPERO QUE LA VIDA ET SOMRIGUI A PARTIR D'ARA

Bona tarda fa 18 anys 7 mesos #6227

Anims, com be t'han dit prova d'entrar dins el cos excercint un altre tipus de feina que segur que ho faras tan bé com haguesis fet de bomber.

Anims, es tanca una porta, però s'en obren mil! Bon any nou i salut!

Bona tarda fa 18 anys 6 mesos #6275

UALA MIKEL A MI NO ÉS QUE M'IMPACTI, SINÓ QUE EM FARÀ ANAR AMB MÉS CURA A SOBRE LA MEVA MOTILLU.... TOT I QUE JA SÉ EL QUE ÉS ESTÀ TANCAT A UN HOSPITAL DURANT MOLT TEMPS PER CULPA DE LA MOTO !! ANIMAT QUE D'AQUÍ RES TENRECORDARÀS DE TOT EL QUE T'HA PASSAT I TE'N RIURAS... JA VEURAS COM TINK RAO !! ANIMS I BON ANY !!!

Bona tarda fa 18 anys 6 mesos #6304

molts ánims Mikel,tard o d´hora trobarás una altra motivació que et faci tornar a ser el d´abans.
L´altre dia vaig escoltar una frase que em va agradar molt ,deia aixins.....

"Fracassar no es no arribar........és no intertar-ho"

tu no has fracassat,per que amb la teva recuperació pensant en les opos,ja ho estaves intentant :wink:

Bona tarda fa 18 anys 6 mesos #6311

Particularment cada vegada que agafo la meva moto penso que una caiguda pot ser fatal i em pot trencar totes les meves il·lusions, m'agrada conduïr motos però a banda d'això penso que si fos mes económic tindria un cotxe per tal de poder evitar un accident. Al llegir el que has escrit me sentit molt identificat, afortunadament no he patit cap accident i espero que continui així. Em dones ànims i coratje per continuar i jo t'els vui agrair tornantel's per que crec que si tens ganes seràs bomber sigui com sigui. Mira't les opos d'operador de control com diu el company kikiskywalker. Ànims, ànims, ànims!!

Bona tarda fa 18 anys 3 mesos #8621

• mikel81
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Bon dia a tothom! Torno a ser jo, ha passat una temporadeta desde que vaig escriure aquest post i desde llavors que penso en l'alternativa que plantejava el company kikiskywalker... He decidit provar altres opcions dins del cos. El que passa que no he trobat informació sobre altres places dins deels bombers i no se on mirar-ho... algú em pot ajudar? Sabeu de quines places es tracten? Potser alguna cosa relacionada amb les inspeccions de les instal.lacions anti-incendi? Hi tindria proves físiques? De cintura cap estic perfectament, pero les proves de correr i saltar no les podria superar (camino be, pero no puc correr ni fer forces amb les cames)

Moltissimes gràcies pel vostre recolzament, fins aviat!

Mikel

Bona tarda fa 18 anys 3 mesos #8625

Nanu!

Jo ja fa temps que penso que al enfocar els esforços per ser bomber, es com si el teu cos, al ke mai havies donat importancia, passa a ser la teva eina per arribar allà on vols. Kada cosa que fas, penses en si et podries lesionar, trencar una cama.... i resulta que tot pot ser tant cruel com que a sobre no sigui culpa teva!! la gent kuan pilla el cotxe beguda no tenen ni idea del mal que poden fer!!

Escolta, per no donar-hi més voltes. Pots tribar totes les convocatories de bombers de la gene a:

www.gencat.cat/interior/emergencies i allà ja veuràs una pestanya que posa convocatories en curs i entre elles unes quantes d'operador de control i altres.

Per donar-te idees: (jo també m'ho he plantejat tot ja que les proves fisiques les veig molt peludes)

1. Si has fet algun modul de grau superior o així de mecànica d'helicopters, demanen gent per a fer de tecnic de manteniment d'helicopters. Segurament no l'has fet, però, hi ha gent que trigarà més temps en entrar a bombers ke el ke trigaries a treure-te'l!!!!

2. Els bombers de BCN no tenen la possibilitat (de moment) d'ascendir de oficial a inspector o sots-inspector... vull dir que la penya que drigeix el còs en molts casos són gent que ha entrat al cos de funcionaris de l'ajuntament. Ja sigui com a arquitecte, enginyer tècnic o altres carreres. El procés és: fer opos per entrar al còs de titulats de l'ajuntament i després tenir la sort de que falti una plaça al cos de bombers i t'hi destinin!!

I segur que hi ha mil coses més, com lo d'operador de control, etc... i si trobes alguna cosa més, ho dius eh?? !!

Venga SIAU!!
I SORT!

Rob

Bona tarda fa 18 anys 3 mesos #8872

• mikel81
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Ahir vaig trucar a la generalitat per informar-me del tipus d'oposicions que tenen properament i van dir-me que a finals d'any es convoquen unes a sotsinspector. Van donar-me un numero de dogc per que em mires les condicions, funcions etc dels sotsinspectors pero en el dogc que em donaven no apareix res sobre bombers. Pero pel que se demanen les mateixes proves fisiques que per a bomber.
Algu sabria dir-me les funcions d'un operador de control?
Ja que no puc ser bomber, m'agradaria fer alguna cosa dins del cos que m'agrades, per exemple revisar instal.lacions antiincendi, pero no se si aquests que ho fan son també bombers...

I si m'envaig directament a un parc de obmbers a preguntar? es que es molt complicat trobar informació de veritat a internet, perque a casi tot arreu nomes parlen de la categoria de bomber (que em sembla molt be).

Salutacions

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.192 segons
Gràcies a Fòrum Kunena