Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Mides de totxos i maons fa 18 anys 7 mesos #6195

• bomber1
  • Avatar de bomber1 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 31
  • Gràcies rebudes: 10
Al temari de l'ADAMS diu que les mides de totxo massís i de super maó són 29x14x5 i 43x20x7 respectivament.
Al Diccionari Visual de Construcció dóna unes altres mides: 28x13'5x5 i 50x20x4.

No sé què creure'm.

Els que teniu altres temaris, quina informació us dóna?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Mides de totxos i maons fa 18 anys 7 mesos #6203

Osti, vols dir q no estàs filant massa prim :shock: ? No em sona q a cap examen hagin preguntat coses tant específiques, però amb aquesta gent mai se sap,jeje.
A més, les diferències no són gaire grans,no?

Mides de totxos i maons fa 18 anys 7 mesos #6209

• bomber1
  • Avatar de bomber1 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 31
  • Gràcies rebudes: 10
quimet, però és que no se sap mai per on te la fotran.
També és per curiositat, la veritat. Jo tenia entès que hi havia unes mides estàndard i quan he llegit això...

Mides de totxos i maons fa 18 anys 7 mesos #6225

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
  • Gràcies rebudes: 0
Mira, en general, les mides poden variar un o dos centímetres en funció de si es compta o no el gruix de ciment. Per exemple, es considera un gero estàndar un de 30x15x10. Segurament el gero fa 28,5x14x9,5, per dirte alguna cosa...
El que si que és veritat és que jo em refiaria més del diccionari de la construcció que dels temaris d'Adams, sovint plens d'errates, sinó d'errors directament... :?

Mides de totxos i maons fa 18 anys 7 mesos #6228

Hola nois, el totxo massís venen a ser normalment de 28 o així, segons la casa q ho fabriqui. pot variar 1 o 1,5cm. En canvi els supermahons si q són de 50cm, al igual q l'altre, cm a dalt cm a baix pero la mida que sempre s'ha dit és 50cm i poden ser de 4cm o 7 cm de gruix. Ah, i no confongueu els mahons amb els supermahons, els mahons solen ser de 30 i els supers de 50 com ja he dit. No ho he mirat a cap temari, soc paletaaa!!! jajajaja bueno nois espero q us hagi servit d'ajut, i si teniu alguna altre sobre la construcció alomillor us puc ajudar. feliç any nou!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.127 segons
Gràcies a Fòrum Kunena