Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

LLIGAMENT ANTERIOR CREUAT fa 18 anys 7 mesos #6040

• pi
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 6
  • Gràcies rebudes: 0
BONES!!
TINC UNA PREGUNTA,SI ESTIC OPERAT DE LLIGAMENT ANTERIOR CREUAT I MENISC PASSO LA REVISIO MEDICA???LA VERITAT ES QUE JA FA TRES ANYS QUE EM VAN OPERAR PER UN ACCIDENT D'ESQUI I NO ME N'HE RESENTIT MAI TOT I QUE FAIG MOLT D'ESPORT.A VEURE SI ALGU EM POT RESPONDRE ES QUE EM VULL COMENÇAR A PREPARAR PER LES OPOS.
MERCI!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

LLIGAMENT ANTERIOR CREUAT fa 18 anys 7 mesos #6051

hola compañero........ no te lo puedo asegurar al 100%,pero creo que no tendras problemas, eso si, suponiendo que la intervencion fue por artroscopia. Para quedarte mas tranquilo pregunta a tu medico del CAP donde puedes ir para que te simulen una revision como la que tendras en un futuro. MUCHA SUERTE

LLIGAMENT ANTERIOR CREUAT fa 18 anys 7 mesos #6055

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
No e dir-te segur, dependrà de les bases, però si mires les bases d'altres anys veuras que la limitació a les articulacions ve determinada per la seva movilitat. Així doncs, si ja tens tota la movilitat recuperada o com a mínim superes els graus que et deixen fora, no crec t'hagis de preocupar per a res!!!

Força i Constància

LLIGAMENT ANTERIOR CREUAT fa 18 anys 7 mesos #6149

• pi
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 6
  • Gràcies rebudes: 0

Ungoliath va escriure: No e dir-te segur, dependrà de les bases, però si mires les bases d'altres anys veuras que la limitació a les articulacions ve determinada per la seva movilitat. Així doncs, si ja tens tota la movilitat recuperada o com a mínim superes els graus que et deixen fora, no crec t'hagis de preocupar per a res!!!

MERCI PER L'INFORMACIO,PASSAT FESTES ANIRE AMB LES BASSES DE L'ANY PASSAT A FER-ME UNA REVISIO COMPLETA PER ASSEGURAR-ME AVANS DE FOTRE-LI CANYA.JA US DIRE EL QUE.BONES FESTES A TOTOM!!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.111 segons
Gràcies a Fòrum Kunena