Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

sense merits fa 18 anys 8 mesos #5856

• luezgi
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 9
  • Gràcies rebudes: 0
Hola companys, aquest any serà el primer que hem presenti a unes opos de bombers, pero no tinc punts de merit i així la cosa està molt dificil. Veig que a part dels carnets, també una bona manera de aconsseguir punts es fent campanyes d'auxiliar forestal. Pero, que cal fer per presenta-se? hi a algun temari per els auxiliars forestals? quan surten les convocatories? Cuanta mes informació hem doneu millor, gracies. Sort! :wink:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

sense merits fa 18 anys 8 mesos #5861

Hola luezgi! Et passo aquest enllaç on trobaràs tota la informació que necessitis sobre la última campanya d'estiu. Per entrar només s'han de passar unes probes físiques, no són molt complicades, però com sempre... hi ha gent que té molts punts i el primer any t'ho hauràs de currar. Espero que et serveixi d'ajuda company i bona sort!

www.gencat.net/interior/esc/docs ... l_2007.htm

sense merits fa 18 anys 7 mesos #6064

em sembla que no fan examen teoric, unicament un exament practic. Si tens el camió pots presentarta de conductor forestal i veus mes pasta i no se si mes punts i tot!

sense merits fa 18 anys 7 mesos #6076

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
edagarasa, quan dius a examen practic soposo q et referiras a les proves fisiques,no? pq per accedir a forestal no fa falta res més. En quant aixo de conductor forestal, ja fa un parell d'anys q no es fa

El que no em mata, em fa més fort

sense merits fa 18 anys 7 mesos #6125

On puc mirar el merits? un link plis!!
Gracies!!

sense merits fa 18 anys 7 mesos #6151

• serramazing
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 26
Hola, a les bases de les proves de forestal hi posa tot el que has de saber de les proves, mèrits, etc., però fins el març o així no sortiran les de la campanya forestal d'estiu 2008.
Normalment es demana tenir més de 18 anys, el graduat escolar i estar en situacó d'atur. Pel que fa als mèrits, donen punts per campanyes fostals i ser bomber voluntari. Depèn de quin any, també puntuen el carnet de camió o BTP. Tot és possible.
Les proves físiques acostumen a ser pujar la corda (6 metres), aixecar 50 quilos i córrer 1000metres.
Presentar-se a bomber sense mèrits és de valents, però per algun lloc s'ha de començar, oi? Molta sort.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.121 segons
Gràcies a Fòrum Kunena