Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Dubtes sobre la llei de bombers 5/1994 de 4 de maig fa 18 anys 8 mesos #5635

  • kenny
  • Avatar de kenny Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 32
  • Gràcies rebudes: 0
Hola companys avui repassant el tema de llei de bombers ma sorgit un parell de dubtes a veure si algú mel's pot aclarir:

1) Pots ser Caporal a l'escala basica? al temari em fa entendre que si però no ho acabo de veure clar.

2) Els bombers voluntaris estan en acte de servei tenen la consideració d'agent de l'autoritat?

Aquests son els meus dubtes, a pretar ke ja s'acosta!

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Dubtes sobre la llei de bombers 5/1994 de 4 de maig fa 18 anys 8 mesos #5636

  • david-bmb
  • Avatar de david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Hola Kenny, intentaré ajudar-te.

A l'escala bàsica nomès tenim el bombers, com a tal no poden ser caporals. A l'escala tècnica tenim els bombers de 1ª, caporals sergents i oficials. Dit aixó em sembla que la teva pregunta queda resposta.

A la segona pregunta que formules, tos el bombers funcionaris tant de la generalitat com el cos de bombers de barcelona, estan en acte de servei, tenen la consideració de agents de l'autoritat-. Encara que estiguin fora de servei, si intervenen en un sinistre i s'identifiquen sels considerarà agents de la autoritat. Osigui que només seran agents de l'autoritat els bombers funcionaris, per tant un voluntari o bomber d'empresa no es funcionari, per tant no té aquesta consideració.
Espero haver-te ajudat.

Salut.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

Dubtes sobre la llei de bombers 5/1994 de 4 de maig fa 18 anys 8 mesos #5637

  • kenny
  • Avatar de kenny Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 32
  • Gràcies rebudes: 0
Bones david jo també creia que l'escala basica només hi ha bombers però en un apartat del temari on diu els diferents accesos a les categories posa: " Accés a la catagoria de caporal de l'escala tecnica desde la categoria de caporal de l'escala basica" ( modificació introduida per llei 5/1999), es això que em fa ballar el cap!

Merçi pel segon dubte!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Dubtes sobre la llei de bombers 5/1994 de 4 de maig fa 18 anys 8 mesos #5638

Que tal company! a mi hem va passar igual que tu i dspres de donar-li voltes ho vaig parlar amb 1 bomber que estava ficat a les ccoo i hem va dir que antigament si que hi havia diferents escales dins l'escala basica pro q actualment això havia desaparegut, i x tant donaria a entendre q la part dl temari q parla de la promocio de caporal de l'escala basica a caporl de l'escala tècnica esta anticuat i es erroni.
Quedat (amb la part de promocions) amb el més evident i lògic del que posa al temari.
au salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.104 segons
Gràcies a Fòrum Kunena