Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

PLANS PCC ¿CAMCAT? fa 18 anys 10 mesos #5292

• david-bmb
  • Avatar de david-bmb Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Algú em pot dir si el pla de proteccio CAMCAT (contaminació de les aigúes marines) també engloba la contaminació fluvial? Que passa cuan una empressa de productes quimics fa un vessament a gran escala i contamina un riu? S'activa el CAMCAT o nomès afecta a aigues marines?

Va, que segur que hi ha algun "crack" que ho sap.

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

PLANS PCC ¿CAMCAT? fa 18 anys 10 mesos #5296

A veure si et serveix això:

Activació del camcat: Entre altres apartats diu " Quant hi ha un accident o fallada de sistema en una instalació situada a terra, es produeixi una contaminació per productes quimics que a través dels cursos fluvials o clavegueram hagin arribat al mar.

Sincerament es la primera vegada que ho sento a dir aquest pla però a la gene ja se sap tu poden preguntar tot, jo ho he tret d'internet si poses camcat et surt tot el pla en format pdf.

salut!

PLANS PCC ¿CAMCAT? fa 18 anys 10 mesos #5301

• david-bmb
  • Avatar de david-bmb Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Jo tampoc l'havia escoltat mai, pero hair vam estar fent classe de PCC. amb un sots-inspector i ens va dir que aquest pla també entraba. Pero que no savia si afectaba el sistema fluvial. Llegint el teu post, diu que s'aplica el CAMCAT quan el curs fluvial afectat arriba al mar, el tema és si aques curs fluvial afectat no arriba al mar, que pasa?. No tinc ni idea. Seguiré buscant. Merci

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

PLANS PCC ¿CAMCAT? fa 18 anys 9 mesos #5306

Hola a tots,

això us pot interessar: un bomber de la gene que és a ccoo, m'ha comentat que actualment estan negociant sindicats amb administració. L'última reunió per exemple va ser dijous passat. Les novetats respecte l'any passat és el tema de mèrits, on només es valorarà un carnet (0,3 per se exactes).

Tema proves físiques, seran les mateixes, així q el rumor del press banca res de res.

Ja se que els rumors cansen, a mi ni em va ni em ve, he entrat a la última opo de barna...així q no tinc intenció d'enganyar a ningú.

sort i ànims

PLANS PCC ¿CAMCAT? fa 18 anys 9 mesos #5309

No se si quedaran entrades però REC es presenta al Festival de Sitges que comença avui. Podeu provar de comprar entrades per la web de caixa catalunya i si no a esperar fins el novembre.

PLANS PCC ¿CAMCAT? fa 18 anys 9 mesos #5310

segons tenia entès jo, es 1'60m

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.120 segons
Gràcies a Fòrum Kunena