Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Bombers d'empres

Bombers d'empres fa 12 anys 8 mesos #5151

• sci
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 48
  • Gràcies rebudes: 0
Hola, m'agradaria saber per que a la gene no l'interesa el tema del bombers d'empresa. sembla la Catalunya negre del servei

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Bombers, bomberillos, i cagabandurrias

Bombers d'empres fa 12 anys 8 mesos #5155

• vigilanti di fuoco
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 30
Però que són per a tu els bombers d'empresa?

Bombers d'empres fa 12 anys 8 mesos #5157

• sergilop
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 60
I per tu, vigilanti, que son per tu???

a por todas....

Bombers d'empres fa 12 anys 8 mesos #5158

• vigilanti di fuoco
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
Com a de tenir la Generalitat bombers d'empresa, si son d'empresa, no son d'administració, aixó és el que et volia dir.

Bombers d'empres fa 12 anys 8 mesos #5165

• sci
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
M'explicare, tot bomber d'empresa es aquell que controla es sistemes contraincendis de la empresa on treballa, encertes empreses alser molt grans o els perills que comporten, aixi o mana la llei, an de tindre aquests tipus de bombers dintre de la empresa, alguns son treballadors de la mateixa empresa, i altres son empreses subcontratades, com les quimiques de tarragona, e port de tarragona, l seat demartorell i zona franca, nissan etc..........., tant mateix son la referenca que tenen els bombers tant de la gene con d'ajuntament, al arribar a un sinistre en aquestes empreses, per la seva coneixença del sistema contraincendis, i les caracteristiques de la empresa.
Per aixo prgunto perque la gene pasa d'aquest bombers si son una peça clau en sinistres en totes aquestes empresas, ah nomes es habilita com a bombers d'empresa previ curs o habilitacio si portabes no se cuants anys de bomber quant va surtir la llei del bomber, tant mateix no hi ha cap control per part de l gene si les pesonas que treballan de bomber d'empresa tenen aquesta titulaciio.

Bombers d'empres fa 12 anys 8 mesos #5170

Nose si treballen gaire per això, jo vaig estar ja fa uns anyets al foc de la seat a martorell i puc ben dir que els bombers d'empresa de la seat no tenien ni idea de com anaven els racors, com conectar-los...Segons ells feia 20 pico anys que no tenien feina.
Jo no se si fan gaires cursos de reciclatge o si es la escola o la empresa que passa d'ells...Però s'hauria de mirar...

Bombers d'empres fa 12 anys 8 mesos #5174

• vigilanti di fuoco
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
Jo crec que n'hi han bombers d'empresa: Aeroports, grans químiques... I després n'hi han peons d'empreses que els especialitzen contra els incendis dins de les empreses ni menys ni més que pk aquestes empreses han de cumplir el pla d'autoprotecció, és a dir, no són bombers.

Bombers d'empres fa 12 anys 8 mesos #5177

• perkale
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 37
Si que hi ha bombers d'empresa, com dieu per aquí els més típics són els d'aeroport, que crec que entren per oposicions d'AENA, i altres fàbriques que per ser perilloses o per tenir material sensible de molt valor o per seguir el pla de protecció que també ho comenteu doncs tenen els seus propis bombers que de vegades són treballadors que han rebut una formació específica. Si no m'equivoco els bombers d'empresa han de rebre una habilitació i això els hi ha de donar l'escola de bombers i seguretat civil, i també em sembla que el curs bàsic de bombers dona algun tipus de possible convalidació per ser bomber d'empresa però sobre aquest punt ja no sé res mes.

no pain, no win

Bombers d'empres fa 12 anys 8 mesos #5180

• sergilop
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 60
Jo crec, que si algú es bomber d´empresa(si fan aquesta funcio unica i exclusivament)... haurien de tenir merits.

No se que opinareu vosaltres¡¡¡

I de fet, no sé per que no ho fan, si forman part del SPEISC, tal com diu la llei 5/1994.

La resposta suposo que seria....

"Bueno, las bases son así.... no???"

Saludos

a por todas....

Bombers d'empres fa 12 anys 8 mesos #5199

• vigilanti di fuoco
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
dons jo espero que canvien les bases pk jo soc bomber d'empresa, sinó, els merits... hui hui hui

Bombers d'empres fa 12 anys 8 mesos #5209

• sci
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
hola vigili, en podriesdir on curres??, si no tenvio un mail i parlem, jo tambe soc bomber d'empresa

Bombers d'empres fa 2 mesos 1 dia #67897

• Sergii10
  • Absent
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 1
Bones,
obro un altre cop el tema que veig que es de fa temps...estic interessat en treballar de bomber d'empresa (per fer merits principalment, pero no descarto que acabes sent una sortida laboral per dedicar-me al 100%) veig, que dieu que es necessita un curs...pero pots treballar-ho sense tenir-lo? Envian el curriculum i ja (es que he mirat el curs i veig que es bastant caret la vritat).
I, en quines empreses tenen bombers?
Gràcies.

Bombers d'empres fa 2 mesos 1 dia #67898

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 348
  • Gràcies rebudes: 144
No crec q sigui tant car ja q és un cicle formatiu de grau mitjà públic... Son dos anys, això sí. La única opció q tens per entrar a currar de bomber d'empresa sense fer aquest CFGM és entrant a la borsa de bombers d'AENA però falta q la obrin i ja t'avanço q has de tenir el trailer... Ah, o si entres de bomber voluntari també pots currar de bomber d'empresa...

Bombers d'empres fa 2 mesos 1 dia #67899

• Sergii10
  • Absent
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 1
Doncs jo he llegit que es un curs d'unes 200 hores nomes (aixi que dubto k sigui un grau mig) i costa 2000 euros aprox. 😅
Lo d'aena ho havia penssat, pero crec k les convocatories surten al 2021, i encara no tinc el carnet d camió, i com també es necessita el d trailer..no hi arribo per presentar-me ara per ara 😅
Gràcies per la resposta de totes maneres, seguire mirant i si trobo algo d'interes ja ho comentare per aqui!

Bombers d'empres fa 2 mesos 1 dia #67902

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 348
  • Gràcies rebudes: 144
Em pots passar la info aquesta del curs de 200 hores?

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.151 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok