Hola de nou, com vaig comentar comparteixo amb vosaltres la taula que he fet seguint l'àudio de la Navette, ja que, com deia, en algunes pàgines indiquen números de rectes diferents en alguns "mitjos paliers" (cada palier surt sempre amb el mateix número de rectes, però et marquen el mig palier en rectes diferents). Penso que és important saber quantes rectes et falten per la següent marca.
Com fer la taula al missatge em sembla caòtic, adjunto una captura de pantalla. He afegit en quin moment de l'àudio s'inicia cada palier, de cares a qui vulgui entrenar començant a un palier concret, trobar-lo ràpid. No he fet la taula de tots els paliers, comença quan l'àudio pita i anuncia la fi del 7è palier (7:50) i, per tant, anem a pel 7.5. És a dir, quan posa a una fila "X rectes, Y palier" significa que des del xiulet que marca l'anterior palier són X rectes per arribar a aquest palier Y.
Per acabar, he provat d'adjuntar l'àudio, però permet molt pocs tipus de fitxer i, a més, el màxim és de 0.3 MB (benvinguts al s.XV!!). L'àudio que tinc i se suposa que és el que fan servir a les proves, com ha confirmat el company grimpador, és el que apareix en aquest vídeo:
Navette
A veure si us resulta d'utilitat.
Salut!