Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Dubtes Course-Navette fa 5 mesos 2 setmanes #71477

• DZM85
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 71
  • Gràcies rebudes: 8
Bones!

Estic enmig de la preparació teòrica i física, com la majoria imagino, i tinc un parell de dubtes sobre la Course-Navette. No són relatius a com entrenar (que també tinc dubtes, però vaig fent) sinó a la prova en si. A veure si me’ls podeu resoldre:

1. Quan l’àudio diu un número de palier, perquè sigui la teva nota has d’haver arribat a temps al xiulet anterior o al posterior? Jo tinc entès que és a l’anterior, és a dir, si, per exemple, durant la prova arribes a la línia, pita, diu “període 12” i t’atures abans d’arribar a la següent , la teva nota (el teu palier) és el 12. És així? O hauries d’arribar a la recta següent a l’anunci?

2. De cara al dia de la prova, és molt important tenir clar sempre quantes rectes et falten pel següent palier (no trauràs forces d’on no n’hi ha si sents que no pots més i et queden 5 rectes pel següent palier que si te’n queden 2). El problema és que mirant pàgines per internet he trobat diferències, no en els paliers “sencers”, però si en els mitjos paliers... Per exemple, totes donen la mateixa quantitat de rectes per palier complet, per exemple 12, però unes indiquen que el “X i mig” és a les 5 rectes i altres a les 6... O alguns de 13 rectes per algunes webs són 5+8 i per altres 6+7... I el pitjor és que he trobat àudios tant a youtube com en mp3 amb aquestes diferències... Per tant la qüestió és si algú sap al 100% quantes rectes corresponen a cada palier i, sobretot, a cada mig palier. Si hi ha alguna font oficial, si es pot trobar el mateix àudio que es fa servir el dia de la prova...

Són dos dubtes “tontos” que no impedeixen ni entrenar, ni millorar, però que de cara al dia de la prova caldria saber sense cap mena de dubtes. I he de dir que m’he adonat del punt 2 mirant per curiositat i ara tinc dubtes sobre si l’estructura que marca l’àudio que utilitzo per entrenar és correcta o no (parlo de que potser hi pugui haver un o dos “mitjos paliers” mal ubicats, que vagin una recta abans o després). Ho dic perquè estaria bé saber-ho perquè pot ser que li passi a més gent i no ho sàpiga, perquè a internet hi ha de diferents. I seria molt dur fer un últim esforç al límit per arribar a una recta “sabent” que et dóna més nota, que t’aturis i que resulti que no, que et faltava una...

A veure si ho podem aclarir. Moltes gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Dubtes Course-Navette fa 5 mesos 2 setmanes #71479

• grimpador
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 36
  • Gràcies rebudes: 10
Bones!

Sobre el primer punt, diu el nº de palier un cop el passes, és a dir, si ho calcules bé i pares just abans que digui el palier, l'has clavat.

Pel que fa al segon, si que és cert el que dius, i de fet, alguns llocs t'ho indiquen en forma de minuts i no pas en paliers, fet que encara lia més. L'àudio que jo tinc diria que és el que van penjar a la primera convocatòria de bombers voluntaris, cal pensar que allà t'ho donen tot mastegat, no com aquí, que dóna gràcies que ens diuen l'índex temari i les probes físiques i ale, espavila't a buscar què entrarà realment. Per tant, busca a les últimes convocatòries de BV per si trobes l'àudio original, el que ens posaran a les físiques. Pel que fa a la taula escrita, no sé si n'hi ha alguna oficial, jo et recomano que posis l'àudio i te la facis tu mateix, així t'assegures que és igual al que ens trobarem.

Salut!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: argi47, DZM85

Dubtes Course-Navette fa 5 mesos 2 setmanes #71480

• DZM85
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Perfecte, doncs el primer punt entenc que és com pensava. I al respecte del segon, faré el que dius, a veure si trobo l'audio de BV.

Moltes gràcies!

Edit: No he trobat res a les darres convocatòries de BV, però he trobat això a Youtube que posa que és l'àudio oficial (ho diu el nom del vídeo, però no és cap canal oficial): Navette

L'àudio que tu tens és com aquest? És que en el meu cas, el que faig servir per entrenar és exactament aquest. Si em dius que és l'oficial ja em quedo més tranquil :)

Ahir vaig estar fent la taula de rectes per paliers i mig paliers amb aquest àudio, si és l'oficial ho repasaré i compartiré aquí tant l'àudio com la taula, per qui li pugui ser d'utilitat.

Salut!

Dubtes Course-Navette fa 5 mesos 2 setmanes #71481

• grimpador
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 36
  • Gràcies rebudes: 10
És exactament aquest, així que vas bé.

A tope i ens veiem el 20 de maig!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: DZM85

Dubtes Course-Navette fa 5 mesos 2 setmanes #71482

• DZM85
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Genial, moltes gràcies i molta sort!

Dubtes Course-Navette fa 5 mesos 2 setmanes #71483

• DZM85
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Hola de nou, com vaig comentar comparteixo amb vosaltres la taula que he fet seguint l'àudio de la Navette, ja que, com deia, en algunes pàgines indiquen números de rectes diferents en alguns "mitjos paliers" (cada palier surt sempre amb el mateix número de rectes, però et marquen el mig palier en rectes diferents). Penso que és important saber quantes rectes et falten per la següent marca.

Com fer la taula al missatge em sembla caòtic, adjunto una captura de pantalla. He afegit en quin moment de l'àudio s'inicia cada palier, de cares a qui vulgui entrenar començant a un palier concret, trobar-lo ràpid. No he fet la taula de tots els paliers, comença quan l'àudio pita i anuncia la fi del 7è palier (7:50) i, per tant, anem a pel 7.5. És a dir, quan posa a una fila "X rectes, Y palier" significa que des del xiulet que marca l'anterior palier són X rectes per arribar a aquest palier Y.

Per acabar, he provat d'adjuntar l'àudio, però permet molt pocs tipus de fitxer i, a més, el màxim és de 0.3 MB (benvinguts al s.XV!!). L'àudio que tinc i se suposa que és el que fan servir a les proves, com ha confirmat el company grimpador, és el que apareix en aquest vídeo: Navette

A veure si us resulta d'utilitat.

Salut!
Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: BMC, argi47, telius

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.280 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.