Bon dia companys, porto un temps preparant-me per presentar-me a alguna convocatòria propera i fa uns dies em van trobar en una electro un bloqueig auriculoventricular de 1r grau, que segons el metge només és una petita arrítmia que ni s'opera i puc fer esport sense problema. Mirant les exclusions mèdiques a les bases pel que fa a arrítmies diu textualment:
"Alteracions del ritme o de la conducció; s'admeten les arrítmies sinusals respiratòries i el bloqueig incomplet de branca dreta."
El que em dona a entendre que segons les bases no puc entrar amb aquesta arrítmia, tot i que he mirat i fa uns quants anys sí que l'acceptaven. No hi ha cap manera de demostrar que no m'impossibilita per realitzar cap feina o alguna manera de poder entrar, oi?
Ni idea, però potser podries provar d'anar al metge (el de capçalera o el cardiòleg) amb aquest apartat de les bases i que et confirmin si això que posa a les bases fa referència al teu problema o si vol dir que sí que pots. Perquè jo no tinc ni idea de què vol dir de 1r grau. Si, per exemple, resulta que "el bloqueig incomplet de branca dreta" és el mateix que el "bloqueig de 1r grau" que tens, segons les bases no tindries problemes perquè diu que s'admet.
Per això et dic, jo no tinc ni idea, però en el teu lloc aniria al metge a que m'ho aclarissin.
We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.