Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Mesures contra el 40% Bombers Professionals. fa 9 mesos 3 dies #71396

• gassssss
  • Avatar de gassssss Autor del tema
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 126
  • Gràcies rebudes: 29
M'agradaria preguntar als que ja sou Bombers Professionals si als parcs s'està treballant a realitzar tant una denúncia conjunta com una manifestació en contra de la reserva de places d'un 40% pel sexe femení que s'aplicarà a les noves bases de la convocatòria 81/23. Ara la reserva ja és oficial amb el comunicat que van fer a les Xarxes socials.

En el meu parc (ex AOF) durant la campanya forestal es parlava que si finalment s'aplicava el 40% prendrien mesures, ja que TOTES les bomberes i bombers estaven molt en contra hi ho veien un despropòsit. No sé si és una opinió generalitzada a la resta de parcs... Ho comento perquè crec que els bombers jugueu un paper fonamental per a lluitar en contra d'aquesta mesura i m'agradaria saber si és farà alguna cosa, molta gent estaria encantada de participar.

Com ex opositor (faré el curs al ISPC aquest 2023) i empatitzant amb la gran quantitat de companyes i companys que es presentaran en les pròximes oposicions em sembla una gran falta de respecte pels opositors/es i com a futur Bomber un despropòsit que no entrin els que s'han treballat més l'oposició (tots sabem que aprovar una oposició no et garanteix ser millor bombera per son les regles que hi ha).
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: bombercompromes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.204 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.