Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

FASE DE CONCURS (MERITS) OPO ACTUAL fa 1 any 2 dies #71280

• DaniLC
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 4
  • Gràcies rebudes: 1
Hola bona tarda a tots
No em queda clar, llegint les bases de la actual convocatoria, quin es el pes (en punts) de la fase de concurs.
Les bases diuen textualment:
La puntuació màxima assolible en la fase de concurs es valorarà en un 33% de la puntuació global de tot el
procés selectiu.
Es a dir, que si la fase d`oposició son 10 punts i la de concurs es el 33% del total.. jo faria:
10 + 0.33X = X (on X es la puntuació total máxima)
10 = 0.67X
X = 14.925 punts
i per tant 0.33X que es el pes de la fase de concurs son 4.925 punts.
Tot plegat una xifra un tant extranya, no? O m`estic complicant mes del necessari? :D

*Tot això ho estic calculant per saber el pes real al resultat final, de cada mérit demanat

Moltes gracies per les aclaracions!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

FASE DE CONCURS (MERITS) OPO ACTUAL fa 1 any 1 dia #71281

Si et diu que la fase de concurs val el 33% del total, vol dir que la fase d'oposició val el 67%. La nota total és el 100%. Per tant cal multiplicar la nota d'oposició per 0,67 i els mèrits que tinguis per 0,33 i tindràs un valor sobre 10 (que és la nota màxima total).

FASE DE CONCURS (MERITS) OPO ACTUAL fa 1 any 1 dia #71282

• gassssss
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 126
  • Gràcies rebudes: 29
Bon dia, el que diu el company és erroni, a les bases no diu que la fase de concurs valgui 33%, diu que com a MÀXIM és podrà obtenir un 33%. No cal donar-li tantes voltes, serà com totes les oposicions a la nota de la fase d'oposició li sumes els mèrits i com a màxim és podran tenir 3,3 punts de mèrits (que es el 33% de 10 punts). Salut !!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Tremas

FASE DE CONCURS (MERITS) OPO ACTUAL fa 1 any 22 hores #71285

3 maneres de calcular els mèrits extretes d'una mateixa frase que no hauria de donar peu a diferents interpretacions...

Jo crec que la bona és com diu el company gasssssss

FASE DE CONCURS (MERITS) OPO ACTUAL fa 1 any 1 hora #71290

Aprofitant l'enllaç, algú sap quants dies tarden a publicar els resultats de la prova mèdica?

Gràcies.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.102 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.