Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Oficis 81/21 fa 5 mesos 1 setmana #71209

• ANYS I PANYS
  • Avatar de ANYS I PANYS Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 52
  • Gràcies rebudes: 13
Bones a tothom! Només volia compartir una sensació de la prova d'oficis, doncs per més tombs que hi dono no hi trobo quasi explicació.
Les proves d'oficis m'han deixat fora de la oposició, per res ho esperava i menys amb els resultats obtinguts. Algú més té la sensació de que les proves li van anar bé, molt bé, i li ha anat molt malament? Ni idea del que devien puntuar, algú sap alguna cosa? Es pot tenir alguna revisió?
Per res em considero millor que ningú i entenc que amb les notes tan baixes qui més qui menys tendra sensacions similars en alguna prova, però escric amb ganes de poder millorar de cara a futures.
Per exemple, l'únic ofici q dominava era lampisteria, vaig acabar la prova just al temps i tot crec que com s'ha fer i havia fet prèviament amb gent que treballa d'això. El resultat: menys d'un 2/10. Es una cosa que sovint penso i com he dit ni m'explico... Algú/nes del que heu passat, o no, em podeu ajudar una mica de com devien valorar aquesta prova i d'altres?
Gràcies a tothom i ànims amb els que passeu, tan de bo, compartim alguna guàrdia en un futur. Gràcies per tot!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Oficis 81/21 fa 5 mesos 1 setmana #71210

Bones! Jo també m'he quedat fora a la prova dels oficis, concretament per conducció en el meu cas.
Jo vaig sortir pensant que les que trauria millor nota serien sanitat, que havia fet el que vam entendre que volien, i conducció que tot i no fer-ho perfecta no vaig tenir cap error desqualificant segons el meu punt de vista. Doncs son les dues que he tingut més mala nota, un 4 de sanitat i un 0 de conducció, que això significaria dos errors desqualificants...

Comparant amb tu, jo fontaneria "només" vaig poder soldar i posar el teflon, ja que una de les dues peces la vaig haver de soldar dos cops. Doncs he tingut gairebé un 5...tampoc ho entenc.

En fin...jo he fet reclamació perquè m'expliquin on vaig errar i aviam si m'ho poden demostrar sobretot en la conducció, així puc tancar cicle i aprendre dels errors per la següent.
No entenc les notes però no espero cap rectificació ni res per l'estil.

Ànims i a per la següent!

Oficis 81/21 fa 5 mesos 6 dies #71211

• ANYS I PANYS
  • Avatar de ANYS I PANYS Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 52
  • Gràcies rebudes: 13
Primer, sobre la reclamació la vas fer per petició genèrica?
Sobre el q dius encara entenc menys, a lampisteria vaig fer el que dius i força més, tot a consciència i sabent el que feia en casa moment, i deixant-ho tot ben ordenat.
Sobre sanitat, vaig ser de les que van interpretar que s'havia de fer 30x2, i vaig simular les insuflacions. Per mi, unes quantes persones vam dubtar i vam fer/simular insuflacions i això ens ha perjudicat molt, no crec que sigui just crear aquests dubtes. Però s'accepta i es el que hi ha així són les oposicions.
A veure si més persones s'animen a compartir i fiquem més llum a la prova.
Gràcies!

Oficis 81/21 fa 5 mesos 6 dies #71212

Primer de tot deixar clar que tot això és una opinió personal:
-Conducció: per mi la prova més "justa". Sabiem bastants items de dies abans i considero que son items objectius d'avaluar. Sempre podem fer una cagada grossa i que no ens adonem que l'em fet.
- Sanitat: explicació ambigua, situació extranya i incòmode. Crec que la puntuació del ninotet tenia molt pes en el global de l'ofici sanitari. Aixi que fer un 30/2 et condemnava a tenir puntuació baixa.
- Construcció: Justeta de temps. Estic bastant convençut que tenien molts items de protocol i seguretat a lhora de muntar, molts d'aquests items potser no erem conscients en el moment de fer la prova. Per exemple, correr amb el material com si fèssim curs navette potser era evaluat negativament, qui sap.
-Fontaneria: la prova que menys entenc com l'han evaluat. Li deuen haver donat molta importància a items que jo penso que no son tan importants, per que no entenc res de com han evaluat aquesta prova.

Oficis 81/21 fa 5 mesos 6 dies #71213

Bones, jo tambe estic fora per oficis i bastant frustrat per tot plegat.. en el meu cas a construcció vaig tenir errors en l’execució i vaig tardar 8 minuts en acabar el puntal, però no entenc que posant-lo en càrrega centradament,obtingui un 0,47 sobre 10. Els altres oficis notes baixes però res que no m’esperés. Jo, si no es un error de transcripció, opino que hi havien uns items a valorar i lo únic que ells posaven a la tablet era si els complies o no, i lo altre , inclus la finalització de l’exercici, no importava en absolut.

Oficis 81/21 fa 5 mesos 4 dies #71215

Bones Companys,

Un més en la mateixa situació. La sensació meva de com m'havien anat les proves amb el resultat obtingut no concorda gens, menys en conducció , on si que sóc conscient d'una errada aparcant el camió. Jo vaig enviar una petició genèrica demanant la revisió i la rúbrica amb la qual van avaluar. La falta de transparència en els resultats per mi és obvia, i com dieu ens mereixem poder saber on vam fallar per apendre'n per les següents convocatòries. Jo vaig enviar una petició genèrica. Si responen a algú estaria bé anar-ho comentant!

Salut!!

Oficis 81/21 fa 5 mesos 4 dies #71216

Hola,

Jo no he tingut mala sort amb els oficis, aixi que no em puc queixar. Pero la meva percepció de cada prova es:
-Construcció i Lampisteria - Al full d'indicacions deia que s'aplicaria una penalització per temps a partir del 50% del temps donat. A conducció aquesta penalització estava especificada i era MOLT bestia si et passaves del temps. Per tant, veien les notes que hem tret, jo crec que el temps era un factor molt més important del que haviem valorat. Podria ser perfectament que parlem d'entre 3 i 4 punts menys si feies l'exercici en el temps maxim. Vaig acabar els dos exercicis amb totes les tasques, considero que ben fetes i tot i aixi tinc entre un 5 i un 6 en ambdues.
-Sanitari - Segur que valoraven diferents items, pero el que més pes semblava tenir va ser la aplicació. Si feies be compresions i ventilacions (Segons la app), tens bona nota. Jo vaig sortir amb males sensacions perque no sabia si valorarien altres coses, pero em va anar be (més d'un 8) i crec que es degut a la nota de la aplicació.
-Conducció - Personalment tinc la nota que m'esperava, només em van restar les rectificacions q vaig fer. Pero també vaig veure que el crono marcava 9:40 quan vaig acabar tot (i vaig anar a gas, sobretot al circuit). Crec que era molt facil "empanarse" i fer més de 10 min, i aixo resta moltisim. També era molt facil tocar algun cono o linea sense que t'en adonis. També era fàcil que restesin punts per utilitzar massa el embrague o altres accions similars que costen de veure en un mateix.

En definitiva, per mi aquesta prova l'han basat massa en el crono. Algú ha tret més d'un 7 en construcció/lampisteria havent gastat tot el temps?

Per altra banda, si feu instancia jo crec que si que donaran el detall dels items avaluats, i seria util de cara a properes opos. Aixo si, triguen 2 mesos o mes.

Anims a tots!

Oficis 81/21 fa 5 mesos 3 dies #71217

• HotelGolf
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 48
  • Gràcies rebudes: 16
Bones gent,
Aqui un altre que s'ha quedat fora... Jo tampoc m'esperava aquesta follada i estic bastant decebut, ja que no crec que em mereixes tan poca nota, sobretot a Lampisteria i Construcció on m'han possat un 1,5 en ambdues.
A Lampisteria em va donar temps a soldar les dues peces i a posar el teflón, tot i nomes haver deixat un sergant fora de la capsa, i el mateix teflón. D'errors detectats, podria haver anat mes rapid en la soldadura, i utilitzar els dos sergants per anar mes ràpid. Pero jo entenc que la penalitzacio de temps va ser molt gran, si no sq no entenc un 1,5.
A Construcció nomes em va falta deixarho tot a la llona del començament. D'errors detectats, no vaig utilitzar el metre i el llapis per centrar el puntal, vaig colpejar el puntal per aplomar-lo, i pot ser algun clau en va sortir mes dels 2cm, i el temps.
A Sanitari, vaig fer 30:2 i vaig entendre que abans havies d'explicar el SVB, seguretat entorn, consciencia, respiració, etc. O sigui, tot malament i aqui hages entes treure un 1,5. Doncs vaig treure un 4.
I a Conducció, he tret menys del q m'esperava però algo mes realista que no pas un 0 o un 1.
En conclusió, personalment crec que aquest mètode d'avaluació per penalitzacions no es gens realista, per treure un 0 o un 2 per això em quedo quiet sense fer res i m'estalvio tots els calers en practiques i material. Treure un 1,5 al teòric és sinònim de no haver agafat un temari en la vida, doncs per mi això es lo mateix.
També es molt estrany que, parlant amb companys i veient execucions molt semblants, hi hagi tanta diferencia en alguns exercicis, però enfi això es impossible d'objectivar.
Merci pels vostres comentaris i felicitats als que heu passat!!

Oficis 81/21 fa 2 mesos 3 setmanes #71260

Bones companys!!

Ara que s'acaben les vacances per l'administració, a algu li han respòs la petició genèrica sobre les explicacions de la nota de la prova??

Jo de moment encara no he rebut res, i nose si tornar a enviar una altre petició genèrica. Fora bò que si algu rep algun tipus de correcció ho comuniqui!

Salut!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.244 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.