Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

"Entrevista" 81/21 fa 5 mesos 1 setmana #71208

• gassssss
  • Avatar de gassssss Autor del tema
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 118
  • Gràcies rebudes: 25
Bon dia.
Que opineu de l'"entrevista" d'aquest any. La meva opinió:
- Els dels primers dies tenen una desventatja molt gran respecte els que ho tenen els últims dies.
- no sé en quina prova podien avaluar la motivació i vocació de servei.
- En general tota la gent surt amb "bones" sensacions.
- Creieu que hi haurà moltes diferències? que opineu vosaltres?, hora d'especular i fer debat ajajajajjaa

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

"Entrevista" 81/21 fa 4 mesos 3 setmanes #71219

• gassssss
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Va ara que ja em acabat tots, com a anat la entrevista? sensacion? salseoo salseoo ajajajja

"Entrevista" 81/21 fa 4 mesos 3 setmanes #71220

Hola,

Aquesta es una proba dificil de saber si t'ha anat be o no. A oficis podies compararte sabent que habien fet els altres, pero aqui no... No sabem ben be que dona punts i que els resta, aixi que les sensacions personals crec que aqui no aporten gaire :(

Tampoc crec que hi hagi gaire diferencia entre ser el primer o l'ultim. La manera de comportarte o actuar no es facil de modificar. Si ets una persona que interromp als altres, o si vols dir la teva si o si, o si tens molta empatia o no, etc... Son habilitats que s'aprenen amb la vida, no crec que es puguin preparar en 2 setmanes.

Dit aixo, crec que les notes seran moooolt distants, com l'any passat. Desde un 3 fins a un 10. Jo nomes espero estar a la mitja, tant de bo. Sort a tots!!

Salut,

"Entrevista" 81/21 fa 4 mesos 3 setmanes #71221

• gassssss
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
100% dacord amb el que dius, i veurem si les notes son altes o baixes, de moment tant a sargents com capos les notes an estat força baixes tot i que al no ser eliminatoria el que realment inporta és la diferencia entre notes.

Pel que fa sensacions jo amb la gent que he parlat an sortit amb bones sensacions (mo san quedat amb blanc, algun del seu grup a tingut algun comportamemt extrany etc..) i an afrontat els problemes més o menys igual amb el que més es pot saber és en l'últim cas on els que cnec l'an afrontat dient un parell o 3 de peçes i anar rotamt el torn de paraula.
Com dius sera tot una icofnita i toca esperar, això tambe forma part de la opo perp com ja no cal preparar res més tenim més temps per pensar ajjaja.
Salut i espero que no hi hagin sorpreses!

"Entrevista" 81/21 fa 4 mesos 3 setmanes #71222

En el joc de construccio jo crec que sera bastant lineal... Es a dir, si els 3 participants tenen les peces al 100%, tindran un 10. Per mi es una manera facil davaluar la comunicacio, si es rapida i eficient.

Els grups que he escoltat han pogut muntar 5, 6 o 7 peces.

"Entrevista" 81/21 fa 4 mesos 3 setmanes #71223

• gassssss
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Aquí si que discrepo, de fet deien que el fer de si acabes o no construcció no seria avaluat a part que els dels últims dies tindrien un avantatge brutal sabent ja la dinàmica i poden practicar. Jo cre que igual miraven més a part de la comunicació tolerància al estres al veure que figura era dificil de fer i al moment que et treien la mampara no posarte nervios etc.. no se opinió personal. A i tambe crec que era positiu (jo no ho vaig fer, i vaig pensar despres) el donar feedback positiu als companys estil: anem be, molt be etc

"Entrevista" 81/21 fa 4 mesos 1 setmana #71241

• gassssss
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Algú més li ha arribat la informació que les notes entrevista han estat molt diverses i estan realitzant uns documents individuals per tal de justificar la nota que han posat per quan la gent vulgui reclamar?.
Segons veus aquest és el motiu pel cual no sortiran nots fins setembre tot i que al juliol ja les tenien totes posades.
Salut i a veure si algú més a escoltat alguna cosa a mi m'ha arrribat de 3 llocs diferents però cap oficial ni fiable.

"Entrevista" 81/21 fa 3 mesos 3 setmanes #71244

Diria, sense tenir cap certesa, que sempre es així. M'explico. Tot i que saben la nota al moment triguen uns dies (sovint molts dies) en redactar els informes que recolzen i justifiquen la decisió.

"Entrevista" 81/21 fa 3 mesos 6 dies #71252

• gassssss
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Bon dia, tot sembla indicar que el dia 7 es reuneix el tribunal i per tant o el mateix dai 7 o el 8 tindrem les notes de l'entrevista.
A veure si entre tots podem acabar d'omplir l'exel amb els mèrits de les persones que falten perque un cop surti la nota de l'entrevista ja ens puguem fer una idea de la posició, ja que ells no publicaran els merits provisionals fins molt més endavant.

docs.google.com/spreadsheets/d/1KTbVTq3u...s/edit#gid=681273553

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.249 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.