Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

HORARI BOMBERS fa 1 mes 1 setmana #71143

• DZM85
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 52
  • Gràcies rebudes: 3
Primer de tot, agrair a tots els vostres comentaris, ja que pels que estem preparant opos és molt interessant llegir una mica de tot, tant les coses bones com les menys bones (o visions més o menys optimistes).

Aprofito per preguntar una curiositat que sempre he tingut i no aconsegueixo trobar enlloc...

Les jornades de treball, comencen sempre a la mateixa hora? Hi ha algun criteri comú, del estil, sempre és de 10h a 10h del dia següent, o de 00h a 00h, o de 06h a 06....? O cada parc té diferents horaris d'inici i final de torn?

Sent torns de 24h al final treballes a totes les hores... però entrar (i sortir) a una o altra ahora pot variar molt la organització diària/setmanal. Algú que estigui dins (o que ho sàpiga encara no estar-hi) m'ho podria aclarir?

Gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

700x80 Bomberos GIF V2

HORARI BOMBERS fa 1 mes 1 setmana #71144

Hola DZM85!

Gràcies per la teva aportació.
Comentar-te que en efecte l'horari Operatiu dels bombers i bomberes és fixe. Fan torns de 24hores i sempre entrant i sortint a la mateixa hora. ( malgrat excepcions puntuals...).
De totes maneres, hem de diferenciar els dos cosos que tenim a Catalunya.
A bombers de la Generalitat entren a les 7:00 del matí i surten a les 7:00 del matí següent.
A Bombers de Barcelona en canvi, l'horari és de 8:00 a 8:00.

sobre quin és millor o quin és pitjor, si són millorables o no, això pot ser un altre tema. Hi ha molta gent que defensa que un horari 20:00 a 20:00 seria millor, o fins i tot hi ha gent que preferia l'horari de 12 hores ( que en ocasions també es fa) però crec que la majoria de bombers coincideix que l'horari compactat de 24 hores és un luxe a mantenir i defensar amb tota l'energia.
Salutacions.
bombers.es
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: DZM85

HORARI BOMBERS fa 1 mes 1 setmana #71145

• DZM85
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 52
  • Gràcies rebudes: 3
Moltes gràcies!

Sí, jo també penso que és un horari genial. Potser els primers dies pot costar acostumar-se, però em sembla molt millor horari que qualsevol altre, la veritat. I sobre l'hora d'entrada/sortida, les 7 del matí em sembla perfecte, pensava com ideal les 6 o les 7, per tenir temps al tornar de portar nens al cole (si en tens) o posar-te a dormir i no perdre el dia sencer. Les 8 està bé, però personalment prefereixo l'hora d'entrada/sortida de la Gene.

Gràcies de nou, em sembla una dada important i no era capaç de trobar-la.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.261 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.