Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

exlusions mèdiques: Juanete o hal·lux valg fa 4 anys 9 mesos #70700

  • marcelr11
  • Avatar de marcelr11 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Hola! en quant a exclusions mèdiques, he vist el següent a la base: Hàl·lux valg dolorós o amb indicació quirúrgica, o amb callositat o amb inflamació local.
No sé si algú té alguna experiència concreta, de fins a quin nivell s'ho mirem, o si senzillament és en el cas de que et faci molt mal i t'impedeixi realitzar les activitats normals..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

exlusions mèdiques: Juanete o hal·lux valg fa 4 anys 9 mesos #70701

Hola, jo vaig ser apte a les mediques de la ultima convocatoria i tambe tinc halux valgus. En el meu cas la enfermera ho va veure i mho va mirar un segon doctor alla mateix.

Fa molts anys que ho tinc i no va a mes ni es dolors ni inflamat ni res aixi que alla em van dir aixo, que com que no es veia inflamacio cap problema.

Entenc que ha de ser evident la inflamacio cronica perque et diguin no apte. De totes maneras revisaho amb el podoleg. Jo ho vaig fer i el meu podoleg em va dir que no sha de corregir ni res si no es doloros ni sinflama.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Naxo, marcelr11

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.104 segons
Gràcies a Fòrum Kunena