Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Dubte sobre mapes de l'ICGC

Dubte sobre mapes de l'ICGC fa 2 setmanes 4 dies #70322

• DZM85
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 39
  • Gràcies rebudes: 1
Bon dia!

Vull comprar un o més mapes per estudiar tot el tema del territori. Estic mirant a la botiga web ( ebotiga.icgc.cat/ ) de l'Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya i tinc alguns dubtes:

- Quins mapes (per tipus) recomaneu tenir? Entenc que mapa topogràfic i comarcal haurien de ser obligats. Però veig que n'hi ha de vegetació, de carreteres, climàtic... en recomaneu algun altre?

- M'interessa el format desplegable ("pòster"), per penjar a una paret. Veig que els que surten a la secció "mapes" són per zones, i vull un gran de tota Catalunya (o més d'un, en funció de quants tipus agafi). Però vaig als atles i alguns sembla que són pòster i altres sembla que són format llibre... Algú n'ha comprat i em pot dir quins serien els de format desplegable o com buscar-los?

- Per últim, relacionat amb el punt anterior. Algú que tingui algun mapa desplegable em podria dir la mida aproximada que fan en funció de l'escala? (un de tota Catalunya). Perquè al web de l'ICGC veig que uns són 1:25.000, 1:50.000, 1:100.000..... però no posa la mida en centímetres del mapa un cop desplegat i m'agradaria saber-ho per acabar de triar el model adient.

Resumint, vull agafar un o més mapes en format desplegable i m'agradaria saber quina mida fa cada escala, quins (dins l'ICGC) són en aquest format i quins tipus de mapes recomaneu.

Gràcies!!

PD: Aquí www.icgc.cat/Descarregues surten molts mapes per descarregar, per si a algú l'interessen. Jo ja he descarregat uns quants, però a part vull alguns en format desplegable com explicava.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Dubte sobre mapes de l'ICGC fa 2 setmanes 3 dies #70327

Jo tinc el topogràfic de 1:250.000! Surt tot el que vulguis i més (pics, rius, límits municipis, etc.). Jo si fos tú m'agafaria aquest pero pensa que és bastant gran (Aprox. 125x125cm), l'hauras de penjar a la paret i sobre un cartró o una fusta fineta. Després si vols ampliar més, t'agafes d'escala més petita (ho dubto perquè surt tot).
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: DZM85

Dubte sobre mapes de l'ICGC fa 2 setmanes 3 dies #70330

• DZM85
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 39
  • Gràcies rebudes: 1
Perfecte! M'agafaré aquest per començar i ja veuré si en necessito algun altre.

Moltes gràcies!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.102 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok