bomber1942 va escriure: Per molta rabia que faci, el test esta fet per una empresa externa, el departament nomes el fa realitzar als aspirants, que sigui o no l'adequat es un altre tema, pero crec que sha de ser mes coherent i calmar la rabia que tothom te dins, tambe diu molt la manera de redactar i exposar les vostres 'injusticies'. Personalment em fa vergonya la noticia del diari on ha sortir...sembla redactat per un nen amb una rabieta, les coses no shan de fer rapid i corrents. O el escrit de temaribombersgene...del mateix estil
Opino exactament igual.
Crec que el barem que han utilitzat ha estat massa estricte i aixo ha fet fora més opositors dels que hauria i per tant s'ha de tenir en compte per altres opos. També crec que els opositors tenim dret a saber que ha pasat i quin barem han utilitzat.
Ara be... el titular que va sortir ahir es sensacionalista i no es cert. No s'han exclos per malaltia mental greu sino per no complir uns determinats barems que no se saben. Que el test s'utilitzi en altres ambits per buscar malalties no vol dir que no es pugui utilitzar per determinar un cert grau de neuroticisme, agresivitat, autoconfiança, etc... que es el que crec que han fet.
Tal i com van dir a la meva aula, s'havia de treure més d'un 70% en cadascun dels ambits avaluats, per tant si esta tot ok pero treus un 60% en autoestima aixo et deixaria fora. Com he dit tenim tot el dret de exigir els detalls d'aquestes dades. No oblidem que aixo s'esta fent aixi (proces objectiu) perque els mateixos opositors denunciavem que l'entrevista era subjectiva... aixo es el que hem aconseguit amb rabietes d'altres anys on es va arribar a procesos judicials dient que les entrevistes eren massa subjectives. El que han fet doncs, es posar un pas objectiu per evitar aquesta "subjectivitat".
Pero ja som adults. Toca profunditzar una mica més en les diferents situacions i raonar el que diem, al igual que em sembla insultat que algú proposi "boikot a les fisiques". Es una falta de respecte pels opositors que si han pasat i que hauran de fer les fisiques.