Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Test psicotecnic

Test psicotecnic fa 4 setmanes 2 dies #69452

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 210
  • Gràcies rebudes: 28
A mi en les opos 18 i 19 vaig suspendre el psiko. Aquest any feia psikos cada dia, i vaig fer el curs de Racord.
Consequencia.... Psiko apte.
Els psikos s'han de preparar molt be! Vaig fer el curs i la penya anava amb nivell.
El tema esta en la campana gauss. Pots tenir la sensacio que t'ha anat molt be.. Pero es que hi ha molta gent que la sortit molt be!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Arturotr

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Test psicotecnic fa 4 setmanes 2 dies #69455

• bomber1942
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 40
  • Gràcies rebudes: 16
Exacte...aquest any amb el llibre de racord la gent anava molt forta, era un examen calcat al nou llibre...i ha fet que qui no anes gaire be en el tema sigui no apte.
Jo la ultima opo vaig demanat revisio i al cap de 2 mesos em van contestar, van dirme que del total de 80 preguntes que ho havia jo n'havia fet 55 i que l'apte eren 57 (o algo semblant...).

Test psicotecnic fa 4 setmanes 2 dies #69462

• mateix
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 1
En aixó teníu rao. Jo del Teòric vaig sortir una mica decebut, pero no del psicotecnic, d’aquest vaig sortir amb molt bones sensacions. Jo els psicos es una cosa que em preparo a consciencia.Apart del nou llibre de Racord faig servir altres llibres i normalment a part de fer.los en el temps no acostumo a rapar. Es per aquest motíu que m’agradaria una nova revisio o més transparencia per les properes Opos.
Res, a seguir estudiant! I anims als que van a fisiques!

Test psicotecnic fa 4 setmanes 2 dies #69464

assis va escriure:

Jockey1 va escriure: Un psicotecnic pot ser corretgit de varies maneres, que et diguin que una resposta no descompte no vol dir que no la tinguin en compte si la falles, per exemple si tens X malament es no apte. Tot depen com el vulguin corretgir, sempre han anat aixi els psicos i no cal que et donin mes info en ferlho...i a mes si hi ha campana de gauss les notes es poden disperar..

Si et diuen que no descompta no descompta. No em semblaria correcte el que comentes. Jo abans de fer correr rumors d'aquest estil abans n'estaria molt convençut.
El que comparteixo es que la campana de Gauss fa que es disparin les notes i aquesta pot ser una causa.

Perdo no he confirmat que ho hagin corretgir aixi. Nomes dic que hi ha psicos que es corretgeixen aixi. Sobretot els que son per blocs, on depen com no pots tenir X fallos per bloc, ncara que no descomptin les incorrectes. Repeteixo no se com estan corretgits, pero que es poden corretgir aixi es segur
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Ebre

Test psicotecnic fa 4 setmanes 2 dies #69466

Sobre el que diu Jockey1 de la manera de corregir, jo no és la primera vegada que ho sento. Una professora hem va explicar que en el psicotècnic era possible que tinguessin en compte el grau d'efectivitat, es a dir, que encara que les que respons malament no descomptin si tinguem en compte el fet de quantes has fallat. Posa'n com a exemple si has respòs bé 50 i has deixat 10 en blanc seria més nota que respondré bé 50 i les altres haver-les marcat a voleo i tenir-les mal.

No OBSTANT I MOLT IMPORTANT TOT AIXÒ ES UN SUPOSIT NO ES SAP. Estaria bé que diguessin la manera que tenen de valorar-ho.

Molts ànims companys i companyes!!!

Test psicotecnic fa 4 setmanes 2 dies #69467

• ANYS I PANYS
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 30
  • Gràcies rebudes: 12
Quan es diu que no descompten no descompten, no cal donarhi més tombs.
El q ens queixem és de les desigualtats, no es tracta del nivell tampoc, sinó de que en classes tinguessin 5' més, poguessin fullejar examen abans de començar el temps, gent amb objectes per ajudar-se en preguntes, gent allargant un cop acabat el temps...això és objectiu i és el q denunciem. Molt també hem fet cursos i tenim un bon nivell de psicos, i degut a aquestes desigualtats ens hem quedat a les portes, per ser legals.
No es pot funcionar així, i això és el q denunciem
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: mateix

Test psicotecnic fa 4 setmanes 22 hores #69505

• guspira68
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 4
  • Gràcies rebudes: 0
Com es diu en un altre post el tema ara pot anar de que no han fet campana de gaus amb tots els participants a la opo sinó que només ho han fet amb le aptes al test de coneixements.
El tribunal qualificador va acordar i publicar el 31 de juliol com es corregiria els psicotecènic i esmenten que s'ha de fer el barem amb totes les persones participants.
Han de tornar a fer Gaus amb tothom.

Test psicotecnic fa 4 setmanes 11 hores #69513

• ANYS I PANYS
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior

guspira68 va escriure: Com es diu en un altre post el tema ara pot anar de que no han fet campana de gaus amb tots els participants a la opo sinó que només ho han fet amb le aptes al test de coneixements.
El tribunal qualificador va acordar i publicar el 31 de juliol com es corregiria els psicotecènic i esmenten que s'ha de fer el barem amb totes les persones participants.
Han de tornar a fer Gaus amb tothom.

Compartiu si teniu reclamació/instància sobre això, entenc que és un tema molt greu si és així.
Gràcies!

Test psicotecnic fa 4 setmanes 9 hores #69514

Es pot saber amb certeza això?
Es molt greu.

Test psicotecnic fa 4 setmanes 7 hores #69515

• toktok
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 120
  • Gràcies rebudes: 64
A les bases també es diu que els psicos no és corregiran si no s'és apte al de coneixements... Per tant té sentit que només es tingui en compte als que han tret almenys un 5 al teòric. No anem a mirar només el que ens interessa, que després es quan ens passen per sobre com volen
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: BMC

Test psicotecnic fa 4 setmanes 7 hores #69517

• ANYS I PANYS
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior

toktok va escriure: A les bases també es diu que els psicos no és corregiran si no s'és apte al de coneixements... Per tant té sentit que només es tingui en compte als que han tret almenys un 5 al teòric. No anem a mirar només el que ens interessa, que després es quan ens passen per sobre com volen

De la diligència 81/19.2, prèvia a l'examen:
"El número màxim d’encerts en els ítems que conformen l’exercici es
transformaran a una puntuació entre 1 i 10 punts mitjançant un barem que
s’obtindrà a partir dels resultats de totes les persones participants. La nota
mínima per superar l’exercici és de 5 punts, qualificació que determinarà
l’aptitud de la persona participant.

Textualment "totes les persones participants" i ja després s'afirma que cal un 5 per aprovar. Tant tant clar com dius, no ho veig. Realment si es com dius dona lloc a confusió.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.148 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok