Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Test psicotecnic

Test psicotecnic fa 1 mes 3 hores #69406

• mateix
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 1
Hola! Algu sap com demanar una nova correcció/ revisio del test psicotecnic? No em quadra la follada que m’ha fotut !
Moltes gracies i força als i les que van a les fisiques!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Test psicotecnic fa 1 mes 3 hores #69407

Jo, estic com tu; és un test completament opac...., la veritat molt mal que la transparència sigui aquesta.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: mateix

Test psicotecnic fa 1 mes 2 hores #69409

• Senyor tres pets
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 64
  • Gràcies rebudes: 9
Jo estic igual, no em quadra i n'estic segurisim que soc apte. Conec mes gent i el volem impugnar o revisar ja que.. Estem mirant de crear un grup per enviar una alegacio conjunta. Qui es vulgui unir que deixi el seu num aqui i comentem com ho fem
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: mateix

Test psicotecnic fa 1 mes 2 hores #69410

• ANYS I PANYS
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 30
  • Gràcies rebudes: 12
Creeu grup com s'està fent amb personalitat, i mitjançant link la gent entra, així no cal deixar números per aquí, per tema privacitat.
Merci

Test psicotecnic fa 1 mes 1 hora #69414

que podem fer? o que serveixi per les proximes convocatòries

Test psicotecnic fa 1 mes 1 hora #69416

Jo faré una instància demanant que, amb els aptitudinals s'adjunti la nota i un solucionari de respostes, igual que a la proba de coneixements. Almenys hem de tenir dret a saber quins errors hem comès. Com més ho fem doncs millor, per ara i futures opos.

Test psicotecnic fa 1 mes 1 hora #69417

Fem un telegram I deixem enllaç per aquí?

Test psicotecnic fa 1 mes 43 minuts #69419

Jo lo del psico ja ho vaig dir l any passat quan em van suspendre, i aqui al foro i ningu va contestar. Quan vaig demanar la correccio, els hi vaig fer s apiguer que aquesta prova tenia una gran falta de transparencia. I la unica solucio a sigut preparmel millor i aquesta vegada le aprovat. El que esta clar que fer un examen i que no et donin corrector i fa anys que dura no es gaire transprarent.

Test psicotecnic fa 1 mes 33 minuts #69422

Hem sumo. Tot sigui per fer un proces mes transparent. Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Test psicotecnic fa 1 mes 32 minuts #69423

Com i aqui vas adreçar-te per sol·licitar revisió i nota?
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Cala125

Test psicotecnic fa 1 mes 4 minuts #69426

Vaig fer una carta a departament d interior.
Pel que vec la gent nomes es queixa quan la suspenen, jo tot aixo ja ho vaig dir fa molt temps.

Test psicotecnic fa 4 setmanes 2 dies #69428

J32 va escriure: Vaig fer una carta a departament d interior.
Pel que vec la gent nomes es queixa quan la suspenen, jo tot aixo ja ho vaig dir fa molt temps.

Jo a les dues ultimes opos que em van xutar a pscio aptitudinal vaig fer una instancia reclamant que s`hauria de donar full autocopiatiu i que hi hauria d'haver més transparència. La seva resposta va ser una resposta genèrica que em deia que havia d'arribar a no se quin numero d'encerts i jo no hi havia arribat. Del tema de la transparència i full autocopiatiu si van eixugar bastant el cul. En aquesta opo a més hi han sumat el tema de personalitat. Francament aquesta gent són un genis.

Test psicotecnic fa 4 setmanes 2 dies #69431

t.me/bombersnotes

Test psicotecnic fa 4 setmanes 2 dies #69436

Un psicotecnic pot ser corretgit de varies maneres, que et diguin que una resposta no descompte no vol dir que no la tinguin en compte si la falles, per exemple si tens X malament es no apte. Tot depen com el vulguin corretgir, sempre han anat aixi els psicos i no cal que et donin mes info en ferlho...i a mes si hi ha campana de gauss les notes es poden disperar..

Test psicotecnic fa 4 setmanes 2 dies #69445

Jockey1 va escriure: Un psicotecnic pot ser corretgit de varies maneres, que et diguin que una resposta no descompte no vol dir que no la tinguin en compte si la falles, per exemple si tens X malament es no apte. Tot depen com el vulguin corretgir, sempre han anat aixi els psicos i no cal que et donin mes info en ferlho...i a mes si hi ha campana de gauss les notes es poden disperar..

Si et diuen que no descompta no descompta. No em semblaria correcte el que comentes. Jo abans de fer correr rumors d'aquest estil abans n'estaria molt convençut.
El que comparteixo es que la campana de Gauss fa que es disparin les notes i aquesta pot ser una causa.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.160 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok