Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: TEST DE PERSONALITAT

TEST DE PERSONALITAT fa 1 mes 5 hores #69396

• Moltor
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 43
  • Gràcies rebudes: 7
Bones, algú sap quin criteri segueixen per fer la masacre que han fet en el test de personalitat?

Algú sap si val la pena recorrer o queixar-se? O té idea de com fer-ho?

Crec que és el primer any que hi ha més bones notes en el no apte que en el apte..per flipar.

Gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

TEST DE PERSONALITAT fa 1 mes 5 hores #69401

• Backdraft
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 58
  • Gràcies rebudes: 20
El criteri sembla q és l'atzar. Però no te'l diran pas. Fan q molts q tenen un 5 i poc entrin i molta gent amb 8 i 9, molt vàlida, entregada, amb coneixements i forma física exel·lents quedin fora. Sembla q no vulguin q entri la gent bona. I juguen amb la vida dels opositors.
Crec q s'han de fer dos accions:
1. Anar x via judicial, advocats, psicòlegs, etc. X impugnar aquesta prova, tot i ser difícil aconseguir-ho..
2. Fer molt soroll. Manifestació a la porta del department d'interior si convé. Que vingui la tele i q tothom sàpiga la xapussa q acaben de fer.
Això afecta als que han quedat fora però també als q ja som bombers. Això fa que entri gent incompetent, que seràn els meus companys, i que gent molt vàlida quedi fora.

TEST DE PERSONALITAT fa 1 mes 4 hores #69402

Alguna cosa s'ha de fer.
Si algú sap com fer les al·legacions i ens pot ajudar, estic convençut que molts ho agrairem.
No sabem si ha sigut un error o realment que ha passat, però està clar que no es normal que tanta gent es quedi fora per un test enfocat a detectar alcohòlics/drogadictes. Em nego a creure que hi hagi tanta gent no apte.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.187 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok