Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Vull ser bombera!

Vull ser bombera! fa 1 setmana 1 dia #68910

• HelenaBombera
  • Avatar de HelenaBombera Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Hola!!
Volia preguntar-vos si teniu cap consell per a una novatilla en aquest món. Per on començo a estudiar? Quina és la millor forma de posar-se en forma per passar les proves?
Gràcies!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Vull ser bombera! fa 1 setmana 1 dia #68911

Hola Helena, t'aconsello revisar una mica el foro, hi han mil temes oberts amb la mateixa pregunta, allà podras trobar molta info!

Vull ser bombera! fa 1 setmana 14 hores #68912

• lidia.se
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 23
  • Gràcies rebudes: 12
Hola Helena!

Aquesta pregunta és moooolt amplia, podriem estar parlant de moltes coses! Al foro trobaras vàries entrades amb el mateix tema (per on començar).
El primer consell que et donaria és que no t'atabalis, a nivell personal et puc dir que des que vaig prendre la decisió d'opositar fins que vaig començar en serio, vaig estar uns 3 mesos estudiant bases de convocatòries passades i decidint quina estratègia seguiria a curt/mig/llarg termini.

Per tant, t'aconsello que primer de tot et baixis les bases de les convocatòries més recents i te les estudiis amb deteniment: què demanen? quin és el temari? com son les físiques? què dóna mèrits? I en funció d'això i de les teves possibilitats, situació econòmica/familiar/de feina, etc... et plantegis si aniras a una acadèmia o no, si entrenaras per lliure o no, si faras coses per aconseguir tenir mèrits... important també: si opositaras per Generalitat i/o Barcelona....

Una cosa que t'anirà molt bé també és trobar gent amb qui estudiar i entrenar, i sobretot també recolzar-te, és molt important! totes comencem soles en aquest camí, però amb el temps és important que et facis amb algun grupet d'opositors per fer pinya. Jo de moment si em dones el teu número et puc afegir a un grup de whatsap d'opositores de tot Catalunya, allà podras anar llegint tot el que anem comentant i segur que t'ajudarà ;)

Salut, ànims i sort en el teu camí!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: lukas87

Vull ser bombera! fa 6 dies 14 hores #68914

• Josumartin93
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 15
  • Gràcies rebudes: 3
Hola Lidia,

He vist que parles d'un grup d'opositors i opositores de tot Catalunya, estic ficat en el "meollo" aquest i m'agradaria esta en aquest grup. Si et sembla em dones el teu correu i et paso el nùmero de telèfon. Mercii i gaass!

Vull ser bombera! fa 5 dies 15 hores #68917

• lidia.se
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 23
  • Gràcies rebudes: 12

Josumartin93 va escriure: Hola Lidia,

He vist que parles d'un grup d'opositors i opositores de tot Catalunya, estic ficat en el "meollo" aquest i m'agradaria esta en aquest grup. Si et sembla em dones el teu correu i et paso el nùmero de telèfon. Mercii i gaass!

Bones Josu, perdona el malentès però el grup és només de dones opositores! que al ser "poques" es pot fer, un grup amb tots els opositors podria ser una bogeria! XD

Vull ser bombera! fa 4 dies 20 hores #68922

• monicalujan
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 4
  • Gràcies rebudes: 0
Hola Lídia! M'agradaria entrar al grup d'opositores! També estic començant i segur que puc aprendre un munt de coses. Em pots escriure? Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Gràcies!

Vull ser bombera! fa 4 dies 15 hores #68923

Hola Lídia!
Em dic Meritxell i estic iniciant també aquest llarg procés d'oposicions.
M'agradaria formar part d'aquest grup per estar una mica més assabantada durant el procés.
El meu correu és: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. , a veure si per aquí et puc donar el meu número de telèfon.

Moltes gràcies!!

Vull ser bombera! fa 1 dia 8 hores #68928

• Wanderlust
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 12
  • Gràcies rebudes: 1
Hola Lídia!

Em dic Aurora i fa poquet he començat a preparar-me les oposicions a Bombers de la Generalitat, pel que m’encantaria formar part del grupet d’opositores que comentes. Et deixo el meu correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., per tal que pugui passar-te a través d’aquest el meu número de telèfon.

Milions de gràcies!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.125 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok