Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Mollet, pujar i baixar

Mollet, pujar i baixar fa 3 setmanes 6 dies #66632

• afrias
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 4
  • Gràcies rebudes: 0
Bones companys i companyes,
Com bé diu el tema, proposo compartir cotxe per a l’escola d’aquesta nova promoció que començarà a principis de Gener (tinc entès). Jo visc a Valls, i crec que és factible compartir cotxe amb gent d’un radi de fins a uns 20-25 km.
Amb molta gent que he parlat del tema em diuen que estic boig, que serà dur, però tinc dos fills i no em puc permetre el luxe de desaparèixer de casa una setmana.
Si algú es troba en una situació similar que m’ho faci saber per correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..
Moltes gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

Mollet, pujar i baixar fa 3 setmanes 6 dies #66633

• Elnou
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 124
  • Gràcies rebudes: 15
Hola,

Jo vaig estat anant durant un any a parets del valles i feia 160km cada dia (80km per trajecte) . Es car per desgast de cotxe, peatges i benzina, pero no trigava mes de una hora per trajecte.

No li veig tant problema en fer-ho durant 6 mesos no? Ara be... Si estas solter, no tens compromisos d'hipoteca i tal doncs veuria be llogar un pis o habitacio durant un temps.

Salut

Mollet, pujar i baixar fa 3 setmanes 1 dia #66666

• afrias
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 4
Merci company, la primera persona que em diu que no es descabellat fer-ho.

Mollet, pujar i baixar fa 3 setmanes 17 hores #66669

Tranquil Company, jo igual que tu promo 81/16 amb 2 filles i anant cada dia 1 hora per anar i una per tornar, i érem bastants els que fèiem això cada dia. És el que diu el Company amb 2 criatures no ets pots permetre quedar-te tota la setmana allà, almenys el meu cas 

Mollet, pujar i baixar fa 2 setmanes 6 dies #66681

• John_Muir
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 3
Crec que és de vital importancia que trovis algú que t'acompanyi en els viatges. Apart de la partició de gastos alternar la conducció i una bona converça ho fan molt més amè. Jo he estat fent 120 km d'anada per 120km de tornada, per causes alienes a les opos, durant força temps i cada dia és feia més llarg. Tens dos bons motius tant a Mollet com a Valls. ANIMS!

Mollet, pujar i baixar fa 5 dies 18 hores #66981

• trinyolis
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 2
la realitat a vegades és relativa i en aquest cas la gent opina des del seu punt de vista. Si tens 2 fills/es, és lògic que vulguis estar a casa. De totes maneres, penso que si el que busques és gent per a compartir cotxe, canviïs el titol del tema i posis algo en plan "formació 81/19, compartir cotxe des de Valls" o quelcom per l'estil.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.125 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok