Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Opos Gene 2020

Opos Gene 2020 fa 2 mesos 2 setmanes #66286

• yeah!
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
Bones opositors!

Creieu que les properes opos de la Gene, les físiques seran com sempre amb press-banca i Puntuant 3 proves o bé faran un estil BArna amb dominades i DOmy i puntuant totes les proves ?

Moltes gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

Opos Gene 2020 fa 2 mesos 2 setmanes #66289

Jo crec que les següents 3 opos de la Gene de 250 seràn clavades a aquesta última. Mateix tipus de psicotècnic, mateixes proves físiques, sense exàmen de conducció i sense mèrits ( exceptuant campanyes). Si has fet alguna opo, t'adones que el tribunal i els examinadors són majoritariament sempre els mateixos, í per tant no necessiten ni formació ni res ja. Si haguéssin de canviar proves necessitarien algun tipus de preparació, i fent opos de 250 per any no crec que estiguin per això.

Salut!

Opos Gene 2020 fa 2 mesos 2 setmanes #66292

Jo veig que podrien pujar el pes de press a 70kg, que encara hi ha massa 10s comparat amb el circuit i la navette. Respecte els mèrits, en teoria es va dir que els treien perquè aquesta opo era express. De fet, en un principi ni tan sols volien comptar campanyes, va ser per la pressió d’un sindicat que van cedir a l’últim moment, per tant no tenien cap model preparat a 4 anys vista.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: el royer

Opos Gene 2020 fa 2 mesos 2 setmanes #66293

Jo penso que a les properes opos i tornarà haver prova de conducció, perquè ja no hi haurà la urgència que hi va haver amb aquesta.

Opos Gene 2020 fa 2 mesos 1 setmana #66326

Que tal opositors, primer de tot animar-vos a dir-vos que si es possible, per cert, jo amb un company venem el circuit composat d'una barra que consta de dos parts, un plincton, i les balles, tot està en perfectes condicions. La barra la vam fer 1cm + estret i el plincton 5cm + alt i 10 + ample, tot amb l'intenció que sigués més difícil.
El preu és de 600€, construït al 2018. Qui estigui interessat que m'envii whatsapp al 669431969, ho tenim a Cambrils.

Opos Gene 2020 fa 1 mes 4 setmanes #66381

• bomber9
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 83
  • Gràcies rebudes: 6
bones encara tens els material ??

Opos Gene 2020 fa 1 mes 3 setmanes #66387

Si, encara el tenim, missatges al 622.471.580

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.140 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok