Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Bloqueig Complet Branca Dreta

Bloqueig Complet Branca Dreta fa 1 mes 3 setmanes #64413

El meu cas, també amb van fer repetir la prova de la pressió com 7 vegades i no hi havia manera que amb baixes, també el Dr. no és que m'ajudes amb algun dels seus comentaris fora de lloc. L'ultim com que me la va pendra no amb va voler donar el resultat i amb va fer fora de males maneres. Ser que hi ha més gent que l'hi ha passat casos semblants i estem pensant realitzar una queixa conjunta. Si alguns de vosaltres s'ha trobat amb el mateix cas i la vol compartir, aixins entre tots podem fer més pressió.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Bloqueig Complet Branca Dreta fa 1 mes 3 setmanes #64414

gar1, respecte la visió, jo ho entenc d'una altra manera:
A les bases diu: "Disminució de l'agudesa visual inferior a 0,5 a l'ull millor o 0,3 a l'ull pitjor, mesurada sense corregir (agudesa visual pel test de Snellen)."

Entenc que en l'ull millor no pots veure per sota del 50% de visió, o una disminució de 0'3 (30% menys) a l'ull pitjor, es a dir veure-hi menys del 70%. Però no em quadra que sigui més exigent en l'ull pitjor.
El que tu interpretes és que el llindar és 50 %de visió al millor i 30% de visió al pitjor. Però, això és estar molt "cegato", no?

Com ho enteneu? pq crec que m'estic fent una paranoia gorda!

Al test de baix a dalt recordo linia del 12, 10, 8... (crec q 6, 4, però no ho recordo exacte aquestes ultimes). En prinicipi, cada linia vol dir que veus el 120%, 100%, 80%...respectivament.

Quina agoniaaaaaaa!

Bloqueig Complet Branca Dreta fa 1 mes 3 setmanes #64415

• Boyle Mariotte
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 39
  • Gràcies rebudes: 26
Bones;
-Primer i referent al tema de la tensió arterial:
Amb els nervis (degut a la pressió o l'estrés de tota la oposició) pot ser que pugi o també pot ser que algú tingui hipertensió de "bata blanca", que vol dir que la pressió arterial puja quan vas al metge. Cap dels dos casos, tot i que marqui una pressió per sobre de 150/90mmHg vol dir que tinguis la pressió alta realment o siguis hipertens.
En el meu cas, tinc la certesa que no soc hipertens i que si m'ha sortit la tensió elevada ha sigut pels nervis. De moment demanaré una visita amb el meu metge de capçalera per que em faci un monitoratge de la pressió arterial durant 24h. I si cal, reclamaré amb evidència médica al Tribunal Qualificador, ja que entenc que a la revisió médica volen descartar persones amb hipertensió, no persones que en aquell moment estiguin més o menys nervioses.
També vull entendre que aixó es normal que l'hi pasi a més d'un degut al moment en el que estem i que els metges saben quan están davant d'una hipertensió real o d'una tensió elevada per nervis.

-Responent a xaviqp referent a la prova de la vista:
A l'infermera l'hi vaig dir que lleguia clarament la fila número 8 i després l'hi deia la fila número 10 ( la que hi havía per sobre de la última fila, on potser cometía algún error) i em va dir que estaba dintre dels barems correctes tranquilament.

Bloqueig Complet Branca Dreta fa 1 mes 3 setmanes #64417

• MARXAL 89
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 79
  • Gràcies rebudes: 21
Entenc que a la vista el número de l'esquerra marca la disminució, 2 de 0,2, 4 de 0,4. Si això és així llegint amb un ull la 6 i amb l'altre la 4 té que ser suficient ja que tindries 0.6 al millor i 0.4 al pitjor, el límit és 0.3 al pitjor I 0,5 al millor.

Bloqueig Complet Branca Dreta fa 1 mes 3 setmanes #64418

• Boyle Mariotte
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 39
  • Gràcies rebudes: 26
Correcte Marxal 89.
Llegint el 8 (tercera fila començant per sota) l'infermera em va dir que ja estava bé.

Bloqueig Complet Branca Dreta fa 1 mes 3 setmanes #64419

• MARXAL 89
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 79
  • Gràcies rebudes: 21
Si si, jo en el meu cas vaig llegir la 8 amb els dos. I el metge revisant va llegir que m'havia fet la cirugía ocular y em va comentar que la vista genial. Ara a esperar els resultats finals, quins nervis mare de deu 🙈

Bloqueig Complet Branca Dreta fa 1 mes 3 setmanes #64425

• Backdraft
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 57
  • Gràcies rebudes: 20

edu85 va escriure: El meu cas, també amb van fer repetir la prova de la pressió com 7 vegades i no hi havia manera que amb baixes, també el Dr. no és que m'ajudes amb algun dels seus comentaris fora de lloc. L'ultim com que me la va pendra no amb va voler donar el resultat i amb va fer fora de males maneres. Ser que hi ha més gent que l'hi ha passat casos semblants i estem pensant realitzar una queixa conjunta. Si alguns de vosaltres s'ha trobat amb el mateix cas i la vol compartir, aixins entre tots podem fer més pressió.

Doncs el meu cas no és el mateix però també vaig tenir problemes pels nervis. Em van detectar extrasistole ventricular. Una cosa que mai m'ha sortit a cap electro, ni tant sols a la prova d'esforç (de 20 minuts corrent) amb electro continu, que em vaig fer fa una setmana. El dia següent em vaig fer un altre electro i no surt res. En 10 dies em faré un holter i un ecocardiograma per poder reclamar si calgués, perquè estic convençut que això de normal no ho tinc.
Si s'acaba fent reclamació conjunta jo m'hi podria unir. Però bé, esperem que no calgui perquè això vol dir anar a judici.. procés molt llarg..
Sort companys

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.163 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok