Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA: Bloqueig Complet Branca Dreta

Bloqueig Complet Branca Dreta fa 5 mesos 5 dies #64382

• eeeduuu
  • Avatar de eeeduuu Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 5
  • Gràcies rebudes: 2
Bones,

Vaig fer les mèdiques i em van detectar bloqueig complet de branca dreta, algú sap si és excloent? He parlat amb metge als quals els hi he ensenyat les bases i m'han fet electros i m'han dit que no ho és, en canvi, el metge de la Oposició m'ha dit que si que ho és. Algú més en aquesta situació? Coneixeu gent que hagi reclamat pel tema mèdiques? Em podrieu passar el contacte? Així ja em vaig preparant per si em diuen no apte ja que els metges que he anat em diuen que no m'afecta en res. Moltes gràcies.

L'únic lloc on he trobat que es parla d'aquest tema és aquest fil: www.bombers.es/index.php/forum/2-bombers...proves-mediques.html però es incomplet, el meu es complet, per si algú també te els mateixos dubtes.

Gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

Bloqueig Complet Branca Dreta fa 5 mesos 5 dies #64388

Bones eeeduuu, se m'acudeix que les 2 persones que han guanyat el judici a la gene perquè van quedar fora a les mèdiques a l'anterior opo, imagino que si et poses en contacte amb ells et podrien ajudar com a mínim explican-te la seva experiència...sort i espero que no t'excloguin per això!!!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: eeeduuu

Bloqueig Complet Branca Dreta fa 5 mesos 5 dies #64389

• enricsb19
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 14
  • Gràcies rebudes: 4
Iep!

Llegint les bases posa: Blocatge auriculoventricular de 2 o 3 graus o de branca bifascicular.

Un Bloqueig de branca dreta no es auriculoventricular, ja que les branques s'inicien al ventricle, ni tampoc és bifascicular.
Podem dividir el ventricle en 2 branques, dreta i esquerra, és aquesta última (esq) que més endavant es divideix en fascicle anterior i posterior.
Per tant, s'entèn que el ventricle està format per 3 fascicles: dret, esq anterior i esq posterior.
Per tenir un bloqueig bifascicular excloent, hauries de tenir una combinació de 2 d'aquests bloquejats.

Així, que a priori, no puc assegurar que no et surti un "no apte" per aquest motiu. Però reclamant amb bases en mà, si nomès és bloqueig de branca dreta (complet o no), haurien de rectificar i donar-t'ho per bo.

Ànims i esperem que no faci falta!

Bloqueig Complet Branca Dreta fa 5 mesos 4 dies #64398

• eeeduuu
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
Moltes gràcies per les respostes!

Si algú te el contacte d'alguna d'aquestes persones que va recorre que me'l faci arribar per privat, si us plau.

enriscb19 Moltes gràcies per l'explicació, he anat a un cardiòleg i m'ha dit el mateix, que a les bases no surt i que no hi ha cap risc associat ja que la resta de proves que m'he fet han estat positives.

Toca esperar!

Bloqueig Complet Branca Dreta fa 5 mesos 4 dies #64400

• Boyle Mariotte
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 40
  • Gràcies rebudes: 27
eeeduuu, jo tinc també un bloqueix de branca dreta i estic bastant tranquil per aquest aspecte.
Si no tinc entés malament és una alteració que afecta prop del 20% de la població sense cap tipus d'afectació alhora de realitzar cap tipus de tasca, feina o esport. No es tracta amb medicaments ni res.
A les bases NO surt com a motiu d'exclusió. Surten altres bloquejos de segon i tercer grau que moltes vegades requereixen marcapasos pel seu correcte control.

Esperem que no haguem de reclamar res. De moment et diria que estesis tranquil.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: el royer, eeeduuu

Bloqueig Complet Branca Dreta fa 5 mesos 4 dies #64401

EPP!! per aquí un altre amb bloqueig de branca dreta!!
Per el que escrius entenc que el metge en aquell mateix moment et va dir que no eres apte? :O A mi la majoria de metges de la proba tiraven aigua fora i emd eien coses com "no sabem els barems" o similar...
Vaig fer les mediques el Dilluns, recordo acollonirme fort quan el metge del electro em va començar a explicar que m'havien trobat el bloqueig incomplert de branca dreta. Pero acte seguit va dir que no era excloent i va marcar al full de control que tenia amb el boli "NORMAL" en l'apartat de Electrocardiograma...
Quin patir... fins i tot ara al final...
Sort!

Bloqueig Complet Branca Dreta fa 5 mesos 4 dies #64402

• eeeduuu
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh

Boyle Mariotte va escriure: eeeduuu, jo tinc també un bloqueix de branca dreta i estic bastant tranquil per aquest aspecte.
Si no tinc entés malament és una alteració que afecta prop del 20% de la població sense cap tipus d'afectació alhora de realitzar cap tipus de tasca, feina o esport. No es tracta amb medicaments ni res.
A les bases NO surt com a motiu d'exclusió. Surten altres bloquejos de segon i tercer grau que moltes vegades requereixen marcapasos pel seu correcte control.

Esperem que no haguem de reclamar res. De moment et diria que estesis tranquil.

El teu és complet o incomplet/parcial?

Jo estava tranquil fins que el metge em va fer un segon electrocardiograma i em dir textualment: si és parcial/incomplet és APTE, si és COMPLET, com és el meu cas, és motiu d'exclusió.

A vosaltres us van fer un segon electrograma?

Koen, correcte, el bloqueig incomplert de branca dreta em va dir que era APTE, molts esportistes d'elit ho tenen.

Gràcies per les respostes! esperem que sigui sobrepreocupació paranoide però les paraules del metge són les que hem fan dubtar.

Bloqueig Complet Branca Dreta fa 5 mesos 4 dies #64404

• Boyle Mariotte
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
Amb el electrocardiograma a la mà, diria que incomplert, tot i que no t'ho puc asegurar.
El metge que m'ho ha revisat m'ha dit que no em preocupi, que es normal i no té cap trascendència.
Demà tinc les mèdiques.
Si puc treure alguna informació de més a més al respecte, us ho faig saber.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: koen

Bloqueig Complet Branca Dreta fa 5 mesos 4 dies #64405

A mi no em van fer repetir l'electro. Recordo que el doctor per el telefon va preguntar si consideraven necesari repetirme l'electro amb un de 12 derivacions i al final no.

Bloqueig Complet Branca Dreta fa 5 mesos 3 dies #64407

• Boyle Mariotte
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
Avui he fet les mèdiques, al final del electrocardiograma no m'han dit res.
També va trucar per telefon al finalitzar i em va dir que tot correcte sense haver de repetir la prova.
Amb el nervis el que va sortir elevat va ser la pressió arterial... ja vorem com acaba!

Bloqueig Complet Branca Dreta fa 5 mesos 3 dies #64408

Hola, sabeu si la pressió arterial te la mesuren 3 vegades i es fa la mitjana o bé és el millor resultat de les mesures que et puguin fer? Ahir en el meu cas me la va mesurar la metgessa una sola vegada i em va sortir bé em va dir, però abans de marxar me van fer dos mesures més estirat a la camilla. I aquí el meu dubte, no sé si era per omplir la graella, on havia lloc per 3 mesures, o es que per protocol se'n fan tres i després una mitjana? Estic preocupat perquè la mesura que em va dir la metgessa era bona però al límit, 150/77 va donar.

Bloqueig Complet Branca Dreta fa 5 mesos 3 dies #64409

• u1063636
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 128
  • Gràcies rebudes: 58
Això es perquè el primer valor no debia ser bo i saben que hi ha molts factors que ho poden alterar sense voler dir que tinguis cap patologia, pel que he sentit hi ha hagut gent que li han fet repetir mes de 3 vegades fins donar un valor normal, així que tranquil.

Bloqueig Complet Branca Dreta fa 5 mesos 3 dies #64410

• MARXAL 89
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 80
  • Gràcies rebudes: 21
Estiguis tranquil, s'hi ha ha un valor bo suficient, t'ho diu un que va tenir que fer varies repeticions i anar a la sala fosca a estirar-se per relaxar i fer el test de nou. L'últim valor va ser el bo i va ser aquell el que va apuntar.

Bloqueig Complet Branca Dreta fa 5 mesos 2 dies #64411

A mi també me la van haver de repetir, 4 vegades, la primera em va donar 130/160 mmHg xD
Per cert, ja per curiositat, sabeu si en la revisió de vista no llegir la última línea era motiu d'exclusió? En el meu cas la vaig acabar llegint, però casi que em va ajudar la metgessa...

Bloqueig Complet Branca Dreta fa 5 mesos 2 dies #64412

Gràcies nois, esperem que sigui així com dieu. Quin patir. Els ulls has de veure 0'3 al pitjor i 0'5 al millor, la última línia és 1.2 (i veus un 120%) estigués ben tranquil. Veient els números que havia a l'esquerra la línia del 3 amb el pitjor i la línia del número 5 amb el millor ja és apte. Veure la del 12 estàs més que bé.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.202 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok