Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Fisiques zona Tarragona Reus fa 7 anys 6 mesos #63702

• Angulo
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Bona tarde nois , estic buscant algu per preparar les fisiques per la zona de Tgna , Reus , soc nou en el mundillo , ¿ sabeu d,algún lloc ? Merci.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Fisiques zona Tarragona Reus fa 7 anys 6 mesos #63711

Hola!
Jo visc a Reus des de fa poc i m'estic preparant el tema muscular en un gimnàs. He sentit a dir que al Reus Deportiu pots practicar el tema gimnàs, piscina i navette ja que tenen pistes.

Actualment jo també estic buscant un lloc per practicar la corda i la navette (he vist alguna pista rere les piscines municipals però crec que fan 20 metres justos i no es pot pivotar del tot bé). Així que qualsevol informació referent amb això també m'aniria bé.

Pel que fa el tema circuit d'agilitat s'ha comentat varies vegades que hi ha un lloc a Tarragona que el monten. Al Cambra que està dins de les instalacions del club de natació Tarraco.

Fisiques zona Tarragona Reus fa 7 anys 6 mesos #63713

Nosaltres també som 2 nous al mundillo buscant llocs per entrenar per la zona de Tarragona. Podríem fer un grup de wats per organitzar tema circuit i tal... Que us sembla?

Fisiques zona Tarragona Reus fa 7 anys 6 mesos #63714

iros al Cambra (Tarraco)

Fisiques zona Tarragona Reus fa 7 anys 6 mesos #63715

A mi em sembla bé, tot i que encara m'estic treient el carnet de camió i no sé si arribaré a aquesta pròxima oposició. De moment m'interessa entrenar corda i navette. El meu mobil és 659154984.

Salut!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.114 segons
Gràcies a Fòrum Kunena