Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Academies fa 7 anys 6 mesos #63664

• Arturotr
  • Avatar de Arturotr Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 16
  • Gràcies rebudes: 1
Molt bones!
El meu nom es Arturo tinc 23 anys i soc des de fa uns mesos un nou opositor a Bomber. M’estic preparant pel meu compte pero tinc pensat apuntar-me a una academia quan ara en poc termini el carnet C. (Tinc clar que per les següents opos no arribaré amb prou nivell com per competir...)

Tot i que es un tema molt relatiu, m’agradaria llençar la següent pregunta:
-Quina academia recomaneu per la zona de Barcelona i voltants? Jo soc de Sabadell, no tinc problema en traslladar-me.
Vaig anar a diverses academies (MasterD, inst.Numancia, campus training, etc... i de moltes surts amb bona sensació, però d’altres... millor no parlar.
Tot i així per internet no paro de veure opinions de tot tipus...
Algú amb experiencia que pugui parlar amb propietat i aconsellar be?

No tinc problema en preparar-me les fisiques per una banda, temari i psicotecnics per altre. Però vull anar a parar a un bon preparador/a que m’orienti be...

Moltes gracies per el vostre temps!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Academies fa 7 anys 6 mesos #63665

Fes-te fort o Ràcord Girona

Salu2
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Arturotr

Academies fa 7 anys 6 mesos #63666

Estaría bé que abans de preguntar, busquesiu pel forum. El mateix fil està obert moltes vegades ja.

Academies fa 7 anys 6 mesos #63668

Jo també ho estic mirant i en els altres fils del foro recomanen la academia Feste Fort. Però tinc el mateix dubte que tu, realment és necessari apuntar-se a academia?

Academies fa 7 anys 6 mesos #63669

Faisans va escriure: Jo també ho estic mirant i en els altres fils del foro recomanen la academia Feste Fort. Però tinc el mateix dubte que tu, realment és necessari apuntar-se a academia?

Doncs no ho sé... suposo que es un tema de gustos i temps disponible. Ara Racord Girona ha anunciat uns cursos intensius pero vaig preguntar i son només 3 dies (unes 3 hores i mitja cada dia) i et cobren uns 600 euros. Personalment crec que el ratio hores/preu es molt car i a mi no em compensa, no crec que en 10 hores de curs pugui aprendre 300 pagines de teoria així que prefereixo fer-ho pel meu compte.

Tot i així crec que si que es interesant invertir calers en entrenadors personals, dietistes, simulacres de proves, etc... i si hi ha coses de la teoria que no entens, potser es bo pagar una academia on pots preguntar dubtes.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Faisans, Arturotr

Academies fa 7 anys 6 mesos #63670

Tenéis Fes-te Fort por 880€ /150 horas lectivas, y como dice pukas.. si indagáis en el foro este hilo está repetido 15090 veces.. El temario de Ràcord como se dijo en el otro tema esta bastante resumido, es para gente con una base ya, el de fes-te Fort es muy bueno para empezar.. evidentemente luego hay que aumentar el temario buscando tú la información que te pueda parecer importante.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Faisans, Arturotr

Academies fa 7 anys 6 mesos #63678

Elnou va escriure:

Faisans va escriure: Jo també ho estic mirant i en els altres fils del foro recomanen la academia Feste Fort. Però tinc el mateix dubte que tu, realment és necessari apuntar-se a academia?

Doncs no ho sé... suposo que es un tema de gustos i temps disponible. Ara Racord Girona ha anunciat uns cursos intensius pero vaig preguntar i son només 3 dies (unes 3 hores i mitja cada dia) i et cobren uns 600 euros. Personalment crec que el ratio hores/preu es molt car i a mi no em compensa, no crec que en 10 hores de curs pugui aprendre 300 pagines de teoria així que prefereixo fer-ho pel meu compte.

Tot i així crec que si que es interesant invertir calers en entrenadors personals, dietistes, simulacres de proves, etc... i si hi ha coses de la teoria que no entens, potser es bo pagar una academia on pots preguntar dubtes.

No són només 3 dies, son 3 dies a la setmana, durant febrer i març

Academies fa 7 anys 6 mesos #63684

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 379
  • Gràcies rebudes: 155
En aquest link teniu info del cursos de racord!
goo.gl/forms/FJ53YQyHIAVuFmrC2
Pot semblar car però si comences jo et rrcomano anar a alguna academia, jo n'he tocat varies i m'ha anat molt bé.
A part, crec q el preu de ambdues academies inclou temaris i llibre de psicotècnics que ja valen lo seu...
Molta sort!

Academies fa 7 anys 6 mesos #63694

sey va escriure: 880€ /150 horas lectivas

Surt a cinc euros i pico la hora.
Més material? Et donen fotocòpies? Llibres?
I ho trobes car?
Una hora de classe porta com a mínim dos o tres hores de preparació (era professor abans de ser bomber)
A sobre es paga lloguer d'espais i desplaçaments dels professors?
A 5€ i pico hora crec que està ajustat.
Pago més per una classe de ioga i això que no la preparen abans ni hem donen llibres ni hem serveix per trobar la feina somiada.
Car o barat sempre és relatiu.

Academies fa 7 anys 6 mesos #63695

• MARXAL 89
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 83
  • Gràcies rebudes: 22
Si és la teva primera oposició i vas en serio jo et recomano anar una acadèmia almenys una vegada. Si no tanta informació de cop et pot desbordar i no saps per on començar ni on acotar.
Personalment em va anar molt bé a mi, la segona volta si que ja no té massa sentit, ja que el temari tampoc té massa dificultat i només es qüestió d'empollar.
És una bona inversió, i pel que diu la gent ràcord i festefort són les millors, jo vaig anar a Lleida ja que sóc d'allà i molt content. Em va ajudar molt a agafar una base per després poder estudiar fort.
Ànims i donat pressa que això s'atansa.

Academies fa 7 anys 3 mesos #64798

Bones companys!
Estic mirant per apuntar me a una acadèmia, ja he anat a unes cubates entrevistes a les acadèmies incorrectes, quines acadèmies em recomanaríeu?
Recomaneu la acadèmia Llorenç, seria una bona elecció?
Totes les acadèmies utilitzen el mateix temari(nou temari bombers gene)?

Moltes gràcies!

Academies fa 7 anys 3 mesos #64803

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 379
  • Gràcies rebudes: 155
Si et llegeixes aquest fil, aquesta pregunta s'ha respost varies vegades. Jo l'academia Llorenç no la conec xo me n'han parlat molt bé. Cada academia te el seu propi temari.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ferran.olam

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.170 segons
Gràcies a Fòrum Kunena