Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63742

josuemdv va escriure: Por la misma regla, mira cualquier empleo público y verás como se valoran más cosas a parte de experiencia en ámbitos similares.

Parece mentira como algunos buscamos más el interés propio que la igualdad😉

Sí, cierto es. Actic y idiomas.
Cosa que, quien no tiene el actic a dis de hoy?
Y de idiomas más de lo mismo. Si haces sumatorio siempre tendran más meritos a aquellos que hace campañas a aquellos que solo tiene trailer,actic y idiomas. Porque los que hacen campañas tambien tiene el trailer y el actic como mínimo.

Saludos
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Holstainh

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63743

pacopa va escriure: Sí, cierto es. Actic y idiomas.
Cosa que, quien no tiene el actic a dis de hoy?
Y de idiomas más de lo mismo. Si haces sumatorio siempre tendran más meritos a aquellos que hace campañas a aquellos que solo tiene trailer,actic y idiomas. Porque los que hacen campañas tambien tiene el trailer y el actic como mínimo.

Saludos

Excuses que no et donen la raó. La base d'una convocatòria es la igualtat d'oportunitat i condicions, i ho heu engegat a la merda. Et felicito fill.

Salut

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63744

En les convocatories part de valorar experiència és valora formació i altres dades.

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63745

Recordeu per què es va dir que no comptarien mèrits? Deien que era per agilitzar el procés (una excusa, perquè no es triga gens en comptar punts de títols compulsats, en una setmana ho tens llest). Ara resulta que ja no corre tanta pressa i que comptaràn mèrits, però només alguns, que no haguem de treballar gaire. És increible

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63746

Abans ja era així, si ho penses bé, hi havia qui tenia mèrits per campanyes i a més el tràiler i qui només tenia tràiler. El diferencial eran les campanyes, ara tornarà a ser així. Va ser aquestes 2 últimes convocatòries la incorporació de actic i idiomes
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Holstainh

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63747

• capo2
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 368
  • Gràcies rebudes: 185

Piupiu va escriure: Abans ja era així, si ho penses bé, hi havia qui tenia mèrits per campanyes i a més el tràiler i qui només tenia tràiler. El diferencial eran les campanyes, ara tornarà a ser així. Va ser aquestes 2 últimes convocatòries la incorporació de actic i idiomes

Per fi, de totes les respostes que estava llegint, aquesta, es la que recupera la memòria d’altres convocatòries que des de fa 30 anys es realitza en les oposicio-concurs per accedie a l’escala bàsica a Bombers. L’actic i idiomes es van afegir perquè es una “obligació” per funció pública.

Antigament comptaven carnets (tràiler+autobus), campanyes forestals, bomber voluntari i haver estat de bomber en una altre ajuntament.

La cosa tampoc canvia tant del 2016, 2018 a la d’ara si feu càlculs. Qui surt beneficiat es qui porta Campanyes Forestals o es Bomber Voluntari, però es que és el més lògic!!!

A estudiar!!

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63748

Capó com bé dius... No canvia gens.... Seguirà com abans de 2016 i convocatòries anteriors... El 90% tenia tràiler, i altres tràiler i bmb voluntari aof etc. El diferencial era campanyes i repeteixo aquest any serà igual, tot i així tots els que no en teniu... S' ha de arribar al final si no de res serveix. ànims a tots i totes, no ens tirem pedres entre nosaltres.. No crec que ningú hagi buscat que només es comptabilitzin campanyes la cosa ha anat així.

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63749

Ara va de lògica el tema? pensava que anava de justícia ...
El costum, no converteix les coses en legítimes, ni en justes.
Una oposició sense concurs es legal, que no just, i en aquest sentit veu enredar el personal.

Sembla mentida que no veieu lo injust de la situació, i que la solució es la mes injusta de totes, i la que produeix mes desigualtat de condicions.

I no es tracta que al final fent càlculs, surti el mateix. Es tracta de donar la oportunitat, de crear igualtat de condicions.
Flipo amb les justificacions que doneu per aquesta merda de solució.

Salut

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63750

Més just per a qui?nyef no et prenguis les coses com algo personal, fins on jo sé és lluitava per a recuperar mèrits, no per a eliminar actic i idiomes, cadascú veu la justícia a la seva manera i opinions mil. A mi sincerament no em beneficia, tenia campanyes tràiler i anglès i actic. Només dic que com has dit tu que algo es faci de manera habitual no és el més just,(actic i idiomes tampoc ha de ser el més just) potser per tu si ho és.

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63751

Això és oficial?

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63752

És una putada per molts. És evident.
Igual que va ser una putada quan un dia per l'altre van deixar de valorar el bus. O quan a BCN que només era opo sense mèrits ni prova d'ofici ho van recuperar de cop i volta.
Fa ràbia i empenta, però no queda més que respirar, tenir paciència i seguir amb les condicions que plantegin en cada moment.
Ara és fàcil fer campanyes. Anys enrere ni amb un 10 en podies fer perquè donaven punts als veterans per "tornar la roba".
I de veritat que no defenso el que han fet i menys com ho han fet. Ànims a tots!
No serà ni més justa ni més injusta, serà així. A uns els anirà bé i a d'altres no tant.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: pukas23

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63753

Res és oficial fins que surten les bases, però te pinta que serà així

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63755

Piupiu va escriure: Més just per a qui?nyef no et prenguis les coses com algo personal, fins on jo sé és lluitava per a recuperar mèrits, no per a eliminar actic i idiomes, cadascú veu la justícia a la seva manera i opinions mil. A mi sincerament no em beneficia, tenia campanyes tràiler i anglès i actic. Només dic que com has dit tu que algo es faci de manera habitual no és el més just,(actic i idiomes tampoc ha de ser el més just) potser per tu si ho és.

M’ho prenc personal perquè mi va el futur.

Jo opositava sense mèrits per campanyes, pq la vida m’ha dut a no poder-ho fer. Trobo just que es premii a qui ho fa. Jo amb el meu trailer, els meus idiomes i el mau actic vaig fent. Que tambe m’han costat un esforç i una pasta.
I ara em trobo que he d’assumir que ja no tinc ni això. I el que per mi es mes greu, es que tot s’ha camuflat sota el paraigues de la justicia, i han pres el pel a molta gent que ha signat i ara deuen tenir cara d’idiota.
Mèrits? Si, per suposat. Per TOTS o CAP!
Qualsevol altre cosa, em sembla imjust i una presa de pèl.

Salut

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63756

• capo2
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 368
  • Gràcies rebudes: 185

nyef va escriure:

Piupiu va escriure: Més just per a qui?nyef no et prenguis les coses com algo personal, fins on jo sé és lluitava per a recuperar mèrits, no per a eliminar actic i idiomes, cadascú veu la justícia a la seva manera i opinions mil. A mi sincerament no em beneficia, tenia campanyes tràiler i anglès i actic. Només dic que com has dit tu que algo es faci de manera habitual no és el més just,(actic i idiomes tampoc ha de ser el més just) potser per tu si ho és.

Jo a part de tindre 13 Campanyes, en aquest últim any m’he espavilat en treure l’actic avançat, idioma bàsic d’anglés i m’estava preparant el nivell de català. Jo també m’he gastat diners, com tots, i sobretot invertir el temps, que és or...

Salut.

Jo opositava sense mèrits per campanyes, pq la vida m’ha dut a no poder-ho fer. Trobo just que es premii a qui ho fa. Jo amb el meu trailer, els meus idiomes i el mau actic vaig fent. Que tambe m’han costat un esforç i una pasta.
I ara em trobo que he d’assumir que ja no tinc ni això. I el que per mi es mes greu, es que tot s’ha camuflat sota el paraigues de la justicia, i han pres el pel a molta gent que ha signat i ara deuen tenir cara d’idiota.

Salut

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63757

nyef va escriure:

Salut

Tota la raó, estic a la mateixa situació que tú

Temps de càrrega de la pàgina: 0.204 segons
Gràcies a Fòrum Kunena