Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63773

• Forrest Talp
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Ja hi som!
  • Missatges: 267
  • Gràcies rebudes: 203

u2545 va escriure: Cert forrest talp! tot depen de tu, o no!

Se de gent que estaven molt ben posicionats en altres convocatories i arribar a mèrits i al tenir-ne 0 quedar al carrer.

Cert, i jo en conec alguns i algunes, però també conec gent que sense mèrits va entrar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63774

Podríeu penjar el document o enllaç, companys, no ho trobo enlloc, mercí

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63775

Hi ha un company que vol fet escrit i portar-ho a sindicats. Envia'm el que tinguis i els ho faré arribar.
Crec que tots estaríem d'acord en que en una oposició seria ideal que varies poc entre una i la seva predecessora. Aquests canvis i més els de ultima hora és el que costa més d'entendre.
Justificar aquests canvis per les presses desprestigia el procés. És un procés que culmina amb una vinculació de per vida, no crec que vingui de guanyar dos o tres mesos. Els canvis haurien de ser fonamentats i buscant un criteri de millor selecció no per la immediatesa.
Quan diuen de guanyar temps, seria tant senzill com que la mateixa administració complís els terminis que ella mateixa es fixa.
Per mi és un nyap en tota regla canviar els criteris a corre-cuita.
I els que dieu que amb esforç tot és pot, es cert, però a mateix esforç els mèrits declinen la balança. Cal ser dels que arriben al final, però com mola arribar amb mèrits!
Finalment dir-vos que no dediqueu més temps a aquests debats estèrils, apretar colzes es el que us toca. Cada minut dedicat al fòrum és un minut perdut d'estudi.
Molta sort, l'esforç ho val.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vicens26, durodetarro

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63776

Ya que quieren que cuenten sólo servicios prestados y no el resto de méritos,podría ser buena idea que hiciesen media con el resto de pruebas, en vez de que se sumen al final del proceso...

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63777

Pacopa for president! Me alegro que TÚ esfuerzo se vea recompensado! Eres un grande!

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63778

Hola assís,

Em pots passar el correu per passarte un escrit?
Si s'ha de firmar alguna cosa jo firmo. Penso que ha estat mal jugat per totes les parts, Administració, sindicats i opositors. Uns per fer les coses a correcuita, i uns altres per demanar firmes per recuperar mèrits, sense acabar d'especificar que acceptarien fins i tot la pèrdua d'una part d'ells en perjudici d'una part dels signants.
En fi, a apretar colzes.

Merci per l'ajuda

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63779

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63780

Hola, hace mas de 10 años que oposito y que escric en aquet foro, si bé no pas sempre amb aquets nom, per mi, sense ni una campanya, amb tots els carnets, actic i idiomes. Me parece una buena idea que puntuen las campanyas, pero no me parece buena idea que puntuen tanto, a mi modo de ver, hay que colocar a los bomberos temporales ( campanyas forestales ) en plantilla, pero solo si estan en lo mas alto, junto con los otros.
Entenc que sigui criticable la meva visió, no vull ofendre a ningú ni amb aquest, ni amb el seguent comentari.

Te recomiendo pacopa, que leas personalmente las bases de los mossos, porque eso que cuentas, no es cierto.
"Com a qualsevol oposició de funció pública es valoren uns mèrits" per tant, això tampoc es cert.

us llegeixo.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Boyle Mariotte

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63781

• u1063636
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 141
  • Gràcies rebudes: 67
ets de ciudadanos?

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63782

Opo feta a mida pels de "La Casa", típic de la Cosa Nostra!
Quina vergonya! Sindicats còmplices d'aquest caciquisme!
I que ningú em digui que és per agilitzar, mirar 500 carnets de conduir ho puc fer jo en menys d' una horeta.

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63783

Amb meritar en campanyes o BBVV, s'asseguren que aquestes feines PRECARIES tinguin personal si o si. Els sindicats son complices d'aquest sistema, t'ho venen com una victoria seva, pero voldria sapiguer que han rebut a canvi

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63784

Camarades, tant queixar-vos i perque mai us heu plantejat fer campanyes o bbvv? (La campanya es obert tothom, cap requisit exigent, només necesites ganes i poques excuses). He anat llegint que per que la vida no m'ha deixat... Havies d'anar 3 setmanes a les filipines al estiu oi?? O no volies perdre la teva bona feina per 3 mesos? Pues nois/es, els altres hem sacrificat estius, feines, viatges, hores amb la familia, etc... o us penseu que la vida ens ha anat super be i ens podem permetre anar fotent campanyes perque si?? L'objectiu basic del AOF de a peu es poder anar sumant mèrits, coneixer el mon dels bombers i sempre amb l'ambició final de que entraras al cos com a bomber professional.
Apa espavileu i no us adormiu!

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63785

balaverde va escriure: Camarades, tant queixar-vos i perque mai us heu plantejat fer campanyes o bbvv? (La campanya es obert tothom, cap requisit exigent, només necesites ganes i poques excuses). He anat llegint que per que la vida no m'ha deixat... Havies d'anar 3 setmanes a les filipines al estiu oi?? O no volies perdre la teva bona feina per 3 mesos? Pues nois/es, els altres hem sacrificat estius, feines, viatges, hores amb la familia, etc... o us penseu que la vida ens ha anat super be i ens podem permetre anar fotent campanyes perque si?? L'objectiu basic del AOF de a peu es poder anar sumant mèrits, coneixer el mon dels bombers i sempre amb l'ambició final de que entraras al cos com a bomber professional.

Tu deus viure encara a casa dels papis amb un plat calent a taula sense saber que es guanyar-se la vida.
Aquests comentaris estúpids sobren, de fet donen constància del baix nivell intel·lectual del seu autor.
De fet m'estic posant a la teva altura al fer aquest comentari, però ja no podia aguantar.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: roger, toktok

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63786

• capo2
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 368
  • Gràcies rebudes: 185

jaume va escriure:

balaverde va escriure: Camarades, tant queixar-vos i perque mai us heu plantejat fer campanyes o bbvv? (La campanya es obert tothom, cap requisit exigent, només necesites ganes i poques excuses). He anat llegint que per que la vida no m'ha deixat... Havies d'anar 3 setmanes a les filipines al estiu oi?? O no volies perdre la teva bona feina per 3 mesos? Pues nois/es, els altres hem sacrificat estius, feines, viatges, hores amb la familia, etc... o us penseu que la vida ens ha anat super be i ens podem permetre anar fotent campanyes perque si?? L'objectiu basic del AOF de a peu es poder anar sumant mèrits, coneixer el mon dels bombers i sempre amb l'ambició final de que entraras al cos com a bomber professional.

Tu deus viure encara a casa dels papis amb un plat calent a taula sense saber que es guanyar-se la vida.
Aquests comentaris estúpids sobren, de fet donen constància del baix nivell intel·lectual del seu autor.
De fet m'estic posant a la teva altura al fer aquest comentari, però ja no podia aguantar.

Ei, quina mania amb això de casa dels “papis”.

Jo faig campanyes forestals des de fa molt de temps i a part de fer Campanyes també treballo durant tot l’any gràcies als meus estudis que vaig realitzar. I visc independentment amb la meva parella a Barcelona.

Aixi que pareu de dir tonteries, qui no te Campanyes es perque no vol o s’ha sumat al carro de ser bomber.

Salut!!

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63787

No tens ni puta idea de la vida de la gent. No jutgis sense saber.
Comentaris com aquest fan un gran favor a tot plegat ... tela.

Salut

Temps de càrrega de la pàgina: 0.200 segons
Gràcies a Fòrum Kunena