Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Proves mediques Escoliosis

Proves mediques Escoliosis fa 10 mesos 6 dies #63020

• gonzalezgarcia.carlos
  • Avatar de gonzalezgarcia.carlos Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 78
  • Gràcies rebudes: 11
Bones,
Sóc opositor i el meu germà vol entrar aquest món amb mi, però ell té escoliosis de naixement, però fa esport amb normalitat i físicament no es nota (de fet tira més que jo), sé que a la convocatòria posa no sobrepassar el 7 graus, però a les mediques faran radiografies?
Ell fa escalada, futbol, surt a corre, gym, de tot, pot ser un problema?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

Proves mediques Escoliosis fa 10 mesos 6 dies #63021

És igual que actualment sigui una béstia física. Si algú arriba a les proves mèdiques i el xuten no és perquè en aquell moment no sigui prou fort (ho és, ja que ha superat les proves físiques), sino perquè té més risc de tenir problemes en un futur i estar temps de baixa. Al ser funcionari i no poder-lo acomiadar, això suposa una despesa per l'administració.

Pel que tinc entès, et fan inclinar-te fins tocar-te els peus i et miren l'esquena superficialment. Si veuen alguna anomalia llavors demanaràn radiografies. Si tens més de 7 graus i t'ajups diria que l'escoliosi es nota.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: gonzalezgarcia.carlos

Proves mediques Escoliosis fa 10 mesos 2 dies #63047

• fartleck
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 53
  • Gràcies rebudes: 14
Bones,
Jo sóc bomber de l'última promo. I vaig passar les mèdiques. Es lo que diu el company, fan tocarte la punta dels peus i si surt algo molt exagerat et fan radiografia. Et recomano que s'ho miri bé, s'assessori per fisios, traumes i osteòpates. I intente camuflar-la (més greix, més múscul) i corregir una mica el desviament els dies abans i aprendre a "enganyar" una mica. De totes formes, no són gaire estrictes.
Molta sort
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: gonzalezgarcia.carlos

Proves mediques Escoliosis fa 10 mesos 2 dies #63049

• Vicensvins
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Bones, has de tocar-te la punta dels peus o no és necessari?

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.129 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok