Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Proves Fisiques

Proves Fisiques fa 10 mesos 3 setmanes #62853

• Beletmon
  • Avatar de Beletmon Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 2
Bones,

Els que heu fet les proves fisiques aquest passat cap de setmana, podrieu explicar com us han anat? Resultats en press banca, navette...etc

Perquè ens puguem fer una idea els que ens preparem per les pròximes del nivell tan alt que segur hi ha hagut.

Moltes gràcies i ànims!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

Proves Fisiques fa 10 mesos 3 setmanes #62854

• pukas23
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 279
  • Gràcies rebudes: 131
En uns dies sabreu les notes de tothom, impacients :silly: :silly: :lol: :lol:

Proves Fisiques fa 10 mesos 3 setmanes #62855

• Beletmon
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
Carai... disculpa. Ja sé que es sabran les notes, que ho podrem mirar i blablabla.... però entenc que el forum, a part de per fer el tafaner també serveix per compartir l experiencia.

L únic que m agradaria es saber com ho heu viscut els que ho heu fet. Si ha estat mes dur del que esperaveu, si us ha sortit tot com ho tenieu entrenat... per exemple, si durant entrenament de press banca feieu 12 rep heu fet el mateix o be heu tret un plus extra ( o al contrari)... en fi, no pretenia que anessiu posant llistat amb les vostres notes sino que més aviat expliquessiu com havia anat.

Gràcies de totes maneres ;)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: CAPT. MAMBO

Proves Fisiques fa 10 mesos 3 setmanes #62856

• MARXAL 89
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 80
  • Gràcies rebudes: 21
Bones Beletmon.
Són les meves primeres opos i t'explico una mica la meva sensació.
El pres acostuma a esser una prova on sempre fas el mateix, si entrenes i fas alguna més de 15 allà ho faràs bé.
Al circuit, i parlo de forma personal, es més difícil degut al factor psicològic, amb una primera passada bona pots intentar donar el 100x100 a la segona, però els nervis posen les cames dures i costa realitzar la barra igual que s'entrena.
La corda sota el meu punt de vista o la fas o no la fas, si entrenant la fas bé allà no tens que tenir problemes, recordo que parlo per mi, altres companys et diran que patinen, no és el meu cas ni la meva sensació.
La natació si no ets una persona amb molta dificultat per nadar no tens que tenir problema.
I per últim la navet, si has fet una una bona preparació i arribes fresc, allà sempre dones un punt més, però pensa que notes la fatiga i la tensió de tot el dia.
En resum, una bona preparació física, arribar fresc i molt coco per la barra.
I no deixar l'entreno per última hora jj.
Ànims amb la preparació.

Proves Fisiques fa 10 mesos 3 setmanes #62857

• Elnou
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 114
  • Gràcies rebudes: 15
Gracies pels comentaris! Va be coneixer de primera ma l'experiencia d'altres companys. Suposo que fer simulacres a els escoles va be per preparar el coco i fer les proves en situacions similars.

A veure com esta el tall aquest any! Espero que els mes cracks entrin aquest any i ens deixin algo als altres per l' any que ve ;)

Proves Fisiques fa 10 mesos 3 setmanes #62858

• Beletmon
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
Gràcies per la resposta Marxal 89!

Buf, la navette i el circuit són les que personalment més por em fan... i amb el que dius m ho confirmes. El circuit és complicat d entrenar amb regularitat... però potser, pel que dius, el més important es controlar els nervis.

Bé, seguirem entrenant i intentant anar millorant marques. Moltes gràcies per l aportació, ajuda molt saber com ho esteu vivint els qui ho esteu fent

Ànims i molta força

Proves Fisiques fa 10 mesos 3 setmanes #62860

• u1063636
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 128
  • Gràcies rebudes: 58
El més dur de les proves és esperar per allà a terra com un sensesostre, el més important és anar preparat com si anessis a un camp de concentració, esmorzar, dinar i sopar i una manta també pot ajudar.

Proves Fisiques fa 10 mesos 3 setmanes #62862

Hola
També era la meva primera opo. La meva experiència:
Press banca i corda em van anar més o menys igual de com entrenava. Potser em va semblar més fàcil a la opo, per la motivació extra!
Natació no té cap complicació si se sap nedar mínimament bé.
Course navette vaig fer mig període més del que feia entrenant. La motivació i el fet de tenir molts companys al costat segurament fa que tiris més.
Circuit d'agilitat és la més loteria. En el meu cas vaig fer nul al primer intent, i per tant al segon tenia els ous al coll, i per això potser no vai fer els temps que feia entrenant.

Salut

Proves Fisiques fa 10 mesos 2 setmanes #62872

• Boyle Mariotte
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 40
  • Gràcies rebudes: 27
S'ha d'anar tranquil perquè a la majoria de les proves pots fer sense gaire pressió el que fas als entrenaments.

Excepte al circuit d'agilitat.
Si no ets capaç de controlar els nervis i la pressió del moment (com em va pasar a mi) pot ser molt dur. No importa lo bé que ho facis als entrenaments. Allà l'ambient que es respira es tens.
I si caus al primer intent (com em va pasar a mi) la pressió es multiplica.
Així que s'ha d'intentar anar tranquils en aquesta prova en concret (sembla fácil dir-ho) i si coneixes tècniques per gestionar la tensió, els nervis, l'estres, l'ansietat, etc... feu-ne hores.
He vist gent caure de la opo per tocar un cono... un drama.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.148 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok