Inicialment tenia entes segons els apunts de l'adams que l'algoritme d'actuació davant d'un accident era la regla PAS i seguidament Consciència, respiració,.......
Tot i això aquesta setmana en un simulacre d'examen em van cambiar aquest algoritme per:
Protegir - Consciència i respiració - Avisar ... etc.
He estat intentant buscar l'algoritme complert d'actuació pero no el trobo. Em van dir que busqués per "European research reanimation congress" que alli i trobaria algú. Però Zero.
Algú em pot enviar un petit cable?
He trobat aixo:
Protegir - Consciència i via aèria+Respiració - Avisar - Circulation - ...
Bones company, per el que dius jo entenc que el PAS es fa amb tot,pero com a bombers i coneixent el SVB l’algoritme varia una mica ,posiblement anava per aqui la resposta... et deixo aquest algoritme del svb haviam si et serveix
Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Miki NPK, bruiz, markG
Por lo que yo entiendo, PAS es prevenir alertar y socorrer. Después de la P, se hace una valoración muy rápida del paciente, muy general, si esta consciente o no, para cuando llames a los servicios de emergencia puedas decir un poco por encima que le pasa a esa persona. Imagínate que llamas a la ambulancia y dices hay un accidente, y te preguntan el estado de la victima, y no sabes que le pasa. Haciendo la vista por encima rápidamente puedes ver si esta inconsciente si tiene alguna hemorragia externa grave etc etc. Entonces llamas , avisas y luego ya actúas en la S a conciencia con el ABC etc... Pero no se trata de mirar si tiene pulso, valorar escala de glasgow etc, es algo muy rápido y superficial.
No se si se entiende un poco la idea.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: markG