Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Algú als USA preparant les opos? fa 8 anys 4 mesos #60848

• Soren
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 11
  • Gràcies rebudes: 1
Bé... Ja m'imagino que us sonarà molt estrany, però mai se sap... Estic aquí a USA com a bomber desde fa un temps però m'agradaria (i molt) tornar a casa. per lo que estic preparant-me per la propera oposició. I com estic fins als ******** de preparme sol, he decidit provar sort a veure si algú del fòrum estava per la zona de Maryland o New York s'animava o sap d'algú!
Vinga!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: edujarillo95suari.es

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Algú als USA preparant les opos? fa 8 anys 4 mesos #60852

Bones, no conec a ningú, em sap greu, pero com vas arribar a ser bomber d USA? i exactament d'on?

Algú als USA preparant les opos? fa 8 anys 4 mesos #60854

• Soren
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Gràcies! Ja m' imagino que la probabilitat és molt petita, però sempre s'ha d'intentar. Jajajaja! Estic a Maryland, que es l'estat al costat de la capital, D.C. Pel que fa ser bomber a USA, has de passar l'oposició igual que aquí, però hi ha algunes diferències. El més important i difícil, és tenir la ciutadania o el permís de residència. El procés de la opo en si mateix és més pesat a nivell buracrático però més regulat i objectiu, pel que és més "assequible".

Algú als USA preparant les opos? fa 8 anys 4 mesos #60856

es molt interesant! avui dia tindre la nacionalitat o el permís de residència deu ser casi imposible. Pues posiblement et doni punts per a la opo de gene o bcn, no? espero que tinguis molta sort company!

Algú als USA preparant les opos? fa 8 anys 4 mesos #60875

• drissdela
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 132
  • Gràcies rebudes: 94
Porque no buscas opositores a bombero de USA? aunque no sean las mismas pruebas, seguro que la exigencia física es parecida y podrás entrenar en compañía, además de estudiar, cada uno su temario pero tendrá temas muy parecidos y no estarás sólo, resolveras dudas con ellos y ellos contigo.

Algú als USA preparant les opos? fa 8 anys 4 mesos #60891

• Soren
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member

Bomber21 Gràcies, igualment! En principi m'hauria de donar punts però fins que no ho vegi, no m'ho crec.
Si, la veritat que l'amic Donald la està liant bastant pero bueno al final es molt més soroll que realitat (per sort).

Sort!

Algú als USA preparant les opos? fa 8 anys 4 mesos #60892

• Soren
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Drissdela, eso estaría bien, pero aquí la opo es muy diferente. En el escrito no hay ninguna pregunta sobre temario, es simplemente un variación de un test psicotécnico un poco más larga y más específico. Está todo muy estandarizado. No hay que estudiar nada. Y en cuanto a las físicas, son demasiado fáciles (aquí os dejo un link para que veais como son por si tenéis curiosidad) CPAT
Si lo miras verás que casi no hay que prepararlas nada, con estar mínimamente en forma y practicarlo una vez antes (te dejan hacer hasta 3 rondas de prueba) las pasas.
Pero sí, la verdad aprovecho en el parque para repasar cosas y desde luego tener la experiencia ayuda mucho!

Suerte!

Algú als USA preparant les opos? fa 8 anys 4 mesos #60894

• edujarillo95suari.es
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
:evil:

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.132 segons
Gràcies a Fòrum Kunena