Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Dubte C, C+E fa 8 anys 5 mesos #60612

• josuemdv
  • Avatar de josuemdv Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 21
  • Gràcies rebudes: 0
Bon dia nois!

Tinc un dubte una mica tonto pero mirant les bases no he pogut esbrinar-ho.

Us comento el meu cas, m”estic treient el carnet C (suposo que en unes 3-4 setmanes el tindre) el que no tinc clar es que si surten les bases i jo encara no el tinc si puc tenir algun problema, es a dir no se si el necessito abans de jo apuntarme a la convocatoria o s’ha de tenir abans de la publicacio de les bases. Respecte al C+E al ser punts pels merits em passa lo mateix, no se si et demanen aue el tinguis abans de la publicacio de bases o serveix amb tenirlo abans d”arribar a la fase de merits.

Son uns dubtes raros pero el del carnet C es important per que d”aixo depen que pugui o no pugui presentarme a les opos!!

Gracies a tots!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Dubte C, C+E fa 8 anys 5 mesos #60614

Hello!
En ambdos casos has de tenir els carnets durant el període d'inscripció a la opo. Si et treus el C i el C+E durant aquest temps, podràs fer la opo (demanen el C com a requisit) i tindràs els mértis del C+E.
Si ho fas fora del temps d'inscripció a la convocatoria, no et contarà ni el C ni el C+E.
Així que al menys, assegura el tir i treu-te el C per poder presentar-te.

Ànims!

Dubte C, C+E fa 8 anys 5 mesos #60615

• josuemdv
  • Avatar de josuemdv Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 21
  • Gràcies rebudes: 0
Moltes gracies per la info!

Lo del C+E ja ho imaginava... pero bueno, el mes important es tenir el C per poder presentarme i aleshores haure d”estudiar mes si no tinc els merits del C+E🤦🏽‍♂️ Hahaha

Dubte C, C+E fa 8 anys 5 mesos #60617

Segons les bases de la convocatòria 81/16
El C s'havia de tenir un cop acabat el termini de la sol·licitud, uns 15 dies després de que es publiqués si no recordo malament. En canvi C+E s'ha de tenir des del primer moment. Resumint, els mèrits s'han de tenir abans de que es llencin les bases, i els requisits tens 2 setmanes més de marge.

copio fragment de les bases:
Requisits
2.2 Per a l'admissió en aquest procés selectiu, les persones participants han de posseir en el dia de finalització del
termini de presentació de sol·licituds i mantenir fins al moment de la presa de possessió com a funcionari de
carrera els requisits esmentats anteriorment, llevat dels corresponents a llengua catalana i llengua castellana.

Mèrits
Tots els mèrits que conformen aquesta fase es valoraran fins a la data de publicació de la convocatòria al DOGC.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.201 segons
Gràcies a Fòrum Kunena