Voldria saber que he de fer per accedir a auxiliar forestal o auxiliar forestal conductor a la campanya d'estiu d'aquest any i si vaig tard ja.
Moltes gràcies i salutacions.
Les Campanyes Forestals malauradament des de fa uns quants anys funciona per Borsa de Treball. L'any passat van obrir-la per incorporar 300 persones aproximadament, però al tanto, estar dins de la borsa no et diu que treballaràs el proper estiu, la gent de borsa es per anar cobrint les baixes que genera les places als parcs de bombers com Ajudant d'Ofici Forestal.
A la teva pregunta de si fas tard o no, doncs mai es tard, ves revisant aquest fòrum que si surt nova convocatòria per cobrir Borsa de Treball ja t'enteraràs.
Cada any solen haver-hi unes 20-30 baixes per any o 70-80 quan hi ha Oposició de Bombers de la Generalitat.