joseA15 va escriure: algú em sabria dir si haver superat un curs de FOL en un Grau Mig o Grau Superior i, per tant, haber estudiat X hores de Prevenció en Riscos Laborals, es té en compte per meritar?
Tinc coneixement que es poden fer cursos on-line que et convaliden aquesta assignatura de FOL, per aquest motiu m'imagino que haber superat l'assignatura a la vegada pots convalidar un d'aquests cursos, depenent de les hores clar.
Salut i muntanya!
Bones!
Jo vaig treure'm aquest curs i sí, et convalida la UF2 del mòdul de FOL (La UF de PRL). Aquests títols tenen escrit explícitament el text que cal perquè ensenyament t'ho convalidi, però a efectes legals són paper mullat: Cap empresa te'ls reconeixerà i, per meritar a bombers, encara menys. De fet són cursos suposadament de 60h i els pots obtenir en només 10 minuts perquè són excessivament fàcils.
En general (ojo, en general), no merita res que puguis obtenir en empreses privades, excepte els graus mig/superior (que ha de ser oficial de la Gene, per descomptat) i el curs de busseig professional (els idiomes, ho facis per pública, privada o lliure, són també títols oficials no expedits pels centres privats).