Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Proba d'agudesa visual fa 8 anys 8 mesos #60282

• Beto
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
Bones,
Estic estudiant per a presentar-me a les opos de bombers, però tinc certa por al reconeixement mèdic de la porba d'agudesa visual. El cas es que jo porto lentilles i amb aquestes passo el test fàcilment, pero sense lentilles el passo bastant just.
Recomanarieu anar a les probes amb lentilles i no dir res, o arriscara tenir un mal dia i no passar el test? Coneixeu de casos o d'algú que s'hagi trobat en situació similar?

Moltes gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Proba d'agudesa visual fa 8 anys 8 mesos #60285

• Genís1414
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 89
  • Gràcies rebudes: 35
Hola, abans de fer-te la prova d'agudesa visual o test snellen, et miren els ulls per veure si responen com han de respondre o pel que sigui, així que si vas amb lents ho detecten, no arrisquis. A bbvv estava igual que tu, vaig passar sense lents i segurament just, ara m'he operat per futures opos juju
salut!

Proba d'agudesa visual fa 8 anys 8 mesos #60287

• Albert_bcn
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 22
  • Gràcies rebudes: 3
Hola Genís! Doncs jo tenia miopia (en tinc una mica encara) i ni em vaig operar ni tampoc vaig comprar les lentilles correctores nocturnes (orto-K, que també és una opció però mooolt cares!). En el meu cas, he estat aplicant unes tècniques de rehabilitació visual que van molt bé, de manera que ara ja hi veig durant el dia i només tinc que corregir vista per la nit. Quan estigui rehabilitat del tot, representa que hi veuré també bé per la nit (així que encara estic en fase jejjee). És un mètode natural que es coneix amb el nom de Mètode Bates, i és una gimnàstica ocular per tornar a enfortir i fer funcionar bé la musculatura de l'ull, és com un yoga ocular (la gent que fa ioga ho coneixen per trakana) juntament amb un altre mètode que es diu desenfocament retinià incremental. T'ho dic per si et pot interessar. Alguns optometristes encara en són reacis al mètode Bates (el tenen per un opotometrista marginal jjeejeje) però ara ja hi ha molts metges que ho coneixen i et poden informar bé (incloent a una òtica, és clar que a ells els interessarà més que et gastis la pasta en ulleres o operacions). T'asseguro que es recupera un munt de visió i tu sembla pel que dius que no tens molta miopia així que t'hauria de ser més ràpid...això sí, es triga una mica de temps i has de ser mooolt constant. Si t'interessa et pots informar (i si ets de Bcn, hi han algunes òptiques allí que fan servir aquest mètode).
No et prenc el pel, encara que pugui sonar a "cuento xino" jejeje. Salut nanu! ;)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Genís1414, Xaviermiranda

Proba d'agudesa visual fa 8 anys 8 mesos #60288

• Albert_bcn
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Ah per cert! jo abans també duia lentilles com tu (i ulleres) i el primer pas per tornar a rceuperar visió va ser: deixar de portar-les! és com si et fas mal a la cama i et fan portar "croses" la resta de la teva vida a la cama... la musculatura no es recupera mai i perd to muscular. Donxcs amb la vista passa igual. Després a més, tingues l'hàbit de nirar a distàncies mooolt llunyanes... horitzons i tal.... això juntament amb els exercicis va molt bé.
Lògicament, si se't tira el temps a sobre a les opos i has d'anar a la proba mèdica....doncs llavors hauràs de tirar per altres mètodes (orto-K, operacions,etc,..). Jo sempre aposto pel més natural possible :P

Proba d'agudesa visual fa 8 anys 8 mesos #60292

Albert_bcn va escriure: Hola Genís! Doncs jo tenia miopia (en tinc una mica encara) i ni em vaig operar ni tampoc vaig comprar les lentilles correctores nocturnes (orto-K, que també és una opció però mooolt cares!). En el meu cas, he estat aplicant unes tècniques de rehabilitació visual que van molt bé, de manera que ara ja hi veig durant el dia i només tinc que corregir vista per la nit. Quan estigui rehabilitat del tot, representa que hi veuré també bé per la nit (així que encara estic en fase jejjee). És un mètode natural que es coneix amb el nom de Mètode Bates, i és una gimnàstica ocular per tornar a enfortir i fer funcionar bé la musculatura de l'ull, és com un yoga ocular (la gent que fa ioga ho coneixen per trakana) juntament amb un altre mètode que es diu desenfocament retinià incremental. T'ho dic per si et pot interessar. Alguns optometristes encara en són reacis al mètode Bates (el tenen per un opotometrista marginal jjeejeje) però ara ja hi ha molts metges que ho coneixen i et poden informar bé (incloent a una òtica, és clar que a ells els interessarà més que et gastis la pasta en ulleres o operacions). T'asseguro que es recupera un munt de visió i tu sembla pel que dius que no tens molta miopia així que t'hauria de ser més ràpid...això sí, es triga una mica de temps i has de ser mooolt constant. Si t'interessa et pots informar (i si ets de Bcn, hi han algunes òptiques allí que fan servir aquest mètode).
No et prenc el pel, encara que pugui sonar a "cuento xino" jejeje. Salut nanu! ;)

Hola Albert m'agradaria si pots que hem donesis mes informació sobre això, t'adjunto la meva adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., actualment tinc 23 anys y encara no s'ha estabilitzat la meva visió, tinc miopia.... 3 en un ull y 2,75 en l'altre , tinc un gran embolic al cap per que se que si m'opero ara , segurament al cap de 2-3 anys m'haura aumentat un altre cop ya sigui 0,25 0,5 o el que sigui :( ... aixi que una de les questions, es que en penses d'operarme y fer els exercicis? penso que així no permetria que l'ull augmentes un altre cop o si augmenta almenys disminuiria gran part.

que vagi bé i gracies!

Proba d'agudesa visual fa 8 anys 7 mesos #60351

• Albert_bcn
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Hola Xaviii!! disculpa nanu, no m'havia fixat que havia una consulta teva, ara feia un munt de dies que no havia tornat a entrar per aquí jjejeje.... Doncs, això d'operar-te o no, és una desició personal, en principi ja em sembla bé ja que si fas només els exercicis...es triga temps en poder corregir bé la vista. Diguem que, al principi conseguirires recuperar bona part de la visió, però després per acabar de pulir-ho bé per a que et pugui baixar la "miopia residual" que queda i costa, doncs ja trigues més i s'ha de tenir paciència jejjeeje.... és pitjor que la grassa revelde. Tot i així, encara no tens una miopia massa gran, en el sentit que els exercicis crec que te conseguirien recuperar bona part de la vista en uns mesos (gent que té 6 dipotries o més, ja els costa molt més). Jo en tenia 2,5 i quasi 2 i ara en tinc menys (1 i pico i 1 aprox). El que em costa més de corregir és la visió nocturna.
Si al final es donés el cas que consegueixo arribar a les proves físiques i encara estigués una mica per sobre del que em permeten...potser provaria les lentilles Orto-K que et corregeixen per la nit mentres dormes i pots estar 24-48 hores sense dur correcció (hi ha gent que ho ha fet). Però són cares, si puc curar-ho per mètode natural...millor!
Referent al teu dubte.....sense ser jo optometrista (valgui d'entrada) ja et duic que em sembla també una MOLT BONA opció. Si t'operes la vista i al cap de 2 o 3 anys veus que et comença a aparèixer de nou la miopia...el mètode que et dic serviria per parar-la a temps i evitar que augmenti...inclús al ser poca, podries tornar-la a revertir potser sense massa problema. Aquest mètode sempre es pot aplicar al ser més "nartural". Així que jo, particularment, et diria que em sembla molt bona idea.
Com que tinc el teu mail, ja et passaré la info i els exercicis més detalladament, oks? I disculpa la tardança en la resposta ;)
Aprofito a deistjar BON NADAL a tu i tota la gent del foro.... ànims i a fotre-li canyaaaaa!!

Proba d'agudesa visual fa 8 anys 7 mesos #60352

• Albert_bcn
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
perdó, rectifico, en un dels ulls tinc una mica menys d'1 dipotria, l'ull dret. Durant el dia puc inclús conduir sense ulleres i hi veig molt clar, mola molt! jejjee... Naturalment no serveix per a enfermetats de degeneració visual, però si per miopies causades per estrés per hiperacomodació (que sol ser el freqüent) :)

Proba d'agudesa visual fa 8 anys 7 mesos #60357

Gracies Albert cap problema com be dius almenys nhi ha solucio ya sigui natural o amb intervenció, les opcions estan a sobre la taula hara haure de decidir. Si, quan puguis no corre presa ja em pasaras els exercicis per correu, moltes gracies i bon nadal i entrada d'any!

Proba d'agudesa visual fa 8 anys 6 mesos #60461

• kravenelcazador
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 12
  • Gràcies rebudes: 0
Bones a mi em passa igual, si em poguessis donar la informació, et passo el meu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.139 segons
Gràcies a Fòrum Kunena