Hola Xaviii!! disculpa nanu, no m'havia fixat que havia una consulta teva, ara feia un munt de dies que no havia tornat a entrar per aquí jjejeje.... Doncs, això d'operar-te o no, és una desició personal, en principi ja em sembla bé ja que si fas només els exercicis...es triga temps en poder corregir bé la vista. Diguem que, al principi conseguirires recuperar bona part de la visió, però després per acabar de pulir-ho bé per a que et pugui baixar la "miopia residual" que queda i costa, doncs ja trigues més i s'ha de tenir paciència jejjeeje.... és pitjor que la grassa revelde. Tot i així, encara no tens una miopia massa gran, en el sentit que els exercicis crec que te conseguirien recuperar bona part de la vista en uns mesos (gent que té 6 dipotries o més, ja els costa molt més). Jo en tenia 2,5 i quasi 2 i ara en tinc menys (1 i pico i 1 aprox). El que em costa més de corregir és la visió nocturna.
Si al final es donés el cas que consegueixo arribar a les proves físiques i encara estigués una mica per sobre del que em permeten...potser provaria les lentilles Orto-K que et corregeixen per la nit mentres dormes i pots estar 24-48 hores sense dur correcció (hi ha gent que ho ha fet). Però són cares, si puc curar-ho per mètode natural...millor!
Referent al teu dubte.....sense ser jo optometrista (valgui d'entrada) ja et duic que em sembla també una MOLT BONA opció. Si t'operes la vista i al cap de 2 o 3 anys veus que et comença a aparèixer de nou la miopia...el mètode que et dic serviria per parar-la a temps i evitar que augmenti...inclús al ser poca, podries tornar-la a revertir potser sense massa problema. Aquest mètode sempre es pot aplicar al ser més "nartural". Així que jo, particularment, et diria que em sembla molt bona idea.
Com que tinc el teu mail, ja et passaré la info i els exercicis més detalladament, oks? I disculpa la tardança en la resposta

Aprofito a deistjar BON NADAL a tu i tota la gent del foro.... ànims i a fotre-li canyaaaaa!!