Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Edad mínima?? + dubte d'ESTUDIS fa 9 anys 2 mesos #59598

• janvdm
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Sóc l'únic que creu que és una vajanada possar l'edat mínima als 18 quan existeix un altre requisit que determina que has d'estar en possessió del carnet C i no te'l pots treure fins els 21. Apart d'aixó estic acabant 2n de batxillerat i estic buscant que estudiar que em motives i m'ajudes a entrar a bombers.

Moltes gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Edad mínima?? + dubte d'ESTUDIS fa 9 anys 2 mesos #59599

Bones.Per motivar-te a entrar als bombers has de trobar tu la teva pròpia motivació personal.!Tema estudis depèn de la oposició que vulguis, si vols tenir punts per Bcn jo de tu faria un cicle superior o mitjà dels que posa a les bases de l'última convocatòria, si el que vols és Generalitat doncs estudia el temari i treu-te els títols que calguin. El nivell B2 d'anglès/francès o alemany + carnet de trailer també aniria bé) El resum és que et recomano el que tothom et diria, lleugir-te BÉ les Bases de l'última convocatòria i a partir d'això fer plans, ànims!

Edad mínima?? + dubte d'ESTUDIS fa 9 anys 2 mesos #59600

El tema de l'edat que tothom es pregunta...si us llegiu be les bases veureu que si tens 18 anys pots presentarte encara que no tinguis el C, però has de treure't el C1 (que si que es pot amb 18) i opositar, i en cas d'entrar estás obligat a treure't el C quan puguis per edat.
Per la resta demoment llegeix les bases de dalt a baix i s'aclareixen mooooolts dubtes i es una bona manera de veure com funciona tot i si realment es el que vols ja començar a anar mirant temaris...etc.
Molta sort!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: adroset

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.108 segons
Gràcies a Fòrum Kunena