Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Idiomes valorables fa 9 anys 4 mesos #58370

• jcd
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 4
  • Gràcies rebudes: 4
Bones company@s!
Tinc dubtes sobre quins idiomes valoren i quins no..
He trucat i he enviat un email a convocatòries i sempre em refereixen el mateix sense aclarir-me quins són.
Quins son els idiomes valorables?
Segons la Resolució ECO/1134/2015 són italià, anglés, francés i alemany. Estic en lo cert?
Adjunto lo que diu a les bases!
Gràcies!
"La base 6.2.1 g) estableix que el coneixement d'idiomes estrangers es valorarà fins a 0,5 punts com a màxim, distribuïts de la manera següent:

- El nivell bàsic (A2) es valora amb 0,1 punts cadascun.
- El nivell intermedi (B1) es valora amb 0,2 punts cadascun.
- El nivell avançat (B2) es valora amb 0,4 punts cadascun.

Els nivells indicats corresponen als nivells comuns de referència per a les llengües del Consell d'Europa. Únicament es valoraran els certificats d'idiomes emesos per entitats reconegudes als efectes de l'última convocatòria d'ajuts a la mobilitat internacional de l'estudiant (MOBINT) publicada per l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR). També es tindran en compte, als efectes de valoració, els certificats i títols acreditatius de la capacitat lingüística i comunicativa en llengües estrangeres que assenyala l'Acord de la Junta del ISSN 1988- Consell Interuniversitari de Catalunya sobre el reconeixement de certificats i títols acreditatius de la competència en llengües estrangeres al qual dóna publicitat la Resolució ECO/1134/2015, de 13 de maig.

En el cas que es disposi de més d'un certificat del mateix idioma, es valorarà únicament el nivell més alt assolit".

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.089 segons
Gràcies a Fòrum Kunena