Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

voluntarias de bomber fa 9 anys 5 mesos #58325

• bomber98
  • Avatar de bomber98 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 21
  • Gràcies rebudes: 0
bones, algu em podría ajudar? tinc 18 anys i m'agradaria poder començar el voluntariat de bomber a 15km de Tárrega, però no se trobar quan sortiran noves places

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

voluntarias de bomber fa 9 anys 5 mesos #58326

Just ara està en marxa el procés selectiu per oposició pública de la convocatòria 2016.
Tot i que hi ha anuncis, intencions... per una nova convocatòria, no està gens clar quan podrà ser, dons no està clar ni quan es nomenaràn els de la convocatòria 2016. Ahir van sortir les llistes dels convocats a la tercera prova, i encara queda aquesta, reconeixement mèdic, prova de català i castellà, llistes definitives... A mes també es parla de quan podrà ser la formació i pràctiques (abans de l'estiu, després... ni idea).
Amb tot això (i veient els tempos amb que s'està desenvolupant tot plegat...) jo no esperaria una nova convocatòria de bombers voluntaris fins ben be 2018, i això anant ràpid Opinió Personal!!!
El meu humil consell, es que miris bé les bases d'aquesta convocatòria, i si estàs ben motivat investiguis quins parcs tens en el radi, hi vagis per parlar amb els bombers i cap de parc... comencis a llegir-te el temari amb tranquilitat... Si ja practiques esport regularment, ves fent, i si no comença a fer una mica d'entrenament general per agafar el ritme. Però no et cremis ni desesperis, aquests processos volen mooooolta paciència!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: roger_35bg, bomber98

voluntarias de bomber fa 9 anys 5 mesos #58327

Bones, busca el parc de bombers voluntaris que tinguis mes aprop, i alla t'explicaran com funciona tot, ara esta en marxa una convocatoria de bv, segons deien cuan acabi en començaria una altre encara que ho veig complicat!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: bomber98

voluntarias de bomber fa 9 anys 5 mesos #58328

• bomber98
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
¡Advertència: Spoiler! [ Clica per expandir ]

voluntarias de bomber fa 9 anys 5 mesos #58331

Que majos :)
Evidentment que en aquest fòrum et podem contestar les preguntes que tinguis, però aquí hi trobaràs experiències i opinions personals, dons no es cap mitjà oficial.
Crec que està bé fer contacte amb els parcs on aspires, però dóna la sensació que se t'han tret una mica de sobre.

Et deixo el link del procés de selecció actual:
interior.gencat.cat/sites/interior/ca/ar.../Bombers_voluntaris/

Ara, el que has de fer es esperar una convocatòria, que ningú sap quan tornarà a sortir. Hi ha qui diu que se n'ha anunciat una per properament (properament, en llenguatge "Departament d'Interior", pot voler dir un any o dos), però personalment, no ho he vist publicat enlloc. Jo crec que es mes possible que abans surti una altra convocatòria de professionals, que de voluntaris.
Les bases de la convocatòria també poden canviar, així que pren-ho com a orientatiu.

voluntarias de bomber fa 9 anys 5 mesos #58332

Com a resum del procés et puc dir que, un cop surt la convocatòria:
- T'inscrius, i es verifica que compleixes els requisits (edat, radi de residència, nacionalitat).
- Un cop admès, prova de coneixements (hi ha un temari publicat)
- De passar el tall de la primera prova, fas la prova física.
- Es suma la nota de coneixements i la de les físiques, si passes el tall per al parc/s on optes, fas la prova d'avaluació psicològica.
- Si ets apte dels psicotècnics i entrevista, fas el reconeixement mèdic.
- Si no n'estàs exempt, hauràs de fer prova de català i/o castellà.
- Si passes tot aquest procés, i estàs dins les places convocades per al teu parc, fas la formació i pràctiques.
- Aquesta formació també es selectiva, pel que si també ets apte, ets nomenat bomber voluntari, i ja pots començar a fer serveis.

voluntarias de bomber fa 9 anys 4 mesos #58340

• bomber98
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
i per on puc seguir la presentació de noves places? ja tinc tot el temari d'internet i ja vaig començar a prepararme fisicament amb calma....

voluntarias de bomber fa 9 anys 4 mesos #58341

A la pagina del gencat al apartat de bombers, ho trobaras, bombers voluntaris, funcionaris, borses de treball de auxiliars forestals, epaf...

voluntarias de bomber fa 9 anys 4 mesos #58343

Si ets de Tàrrega depenent de la zona en que visquis no et queda cap parc al rai de 15 km, a no ser que visquis zona hotel que t'agafaria el parc d'Agramunt i ben just.. I la proxima convocatoria a bbvv a saber quan es... fins que no acabis aquesta darrera convocatoria dubto que surtin més i com ha dit un company per aqui pot ser que pel 2018 i rapid.

voluntarias de bomber fa 9 anys 4 mesos #58344

• bomber98
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Que em recomanes per fer merits? Ja que em toca esperar...

voluntarias de bomber fa 9 anys 4 mesos #58346

Mirat la campanya forestal d'enguany que d'aqui poc començara el proces de ampliacio de borsa, aqui començaras fent merits

voluntarias de bomber fa 9 anys 4 mesos #58357

genisru va escriure: A la pagina del gencat al apartat de bombers, ho trobaras, bombers voluntaris, funcionaris, borses de treball de auxiliars forestals, epaf...

Bones! t'importaria facilitar-me aquest temari si és d'us lliure?

voluntarias de bomber fa 9 anys 4 mesos #58360

• bomber98
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Aquí tens el que vaig trobar jo!!

voluntarias de bomber fa 9 anys 4 mesos #58361

• bomber98
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.276 segons
Gràcies a Fòrum Kunena