Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

idiomes a la uoc fa 9 anys 6 mesos #57902

• srtajes
  • Avatar de srtajes Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 29
  • Gràcies rebudes: 5
Sabeu si els certificats d'idiomes que s'obtenen a la uoc donen realment punts???

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

idiomes a la uoc fa 9 anys 6 mesos #57909

• EchoKiloLima
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 120
  • Gràcies rebudes: 44
Jo vaig mirar a les bases on diu quins certificats donen punts i buscant vaig veure que certificats emesos per universitats entraven a dins, per tant entenc que si

idiomes a la uoc fa 9 anys 6 mesos #57910

Jo em vaig informar bastant i llegeixes de tot, trucant a la uoc et diuen que depenent de les bases de cada convocatoria, llegint la convocatoria no acaba de quedar del tot clar i trucant a gene...no em va acabar de quedar clar tampoc que serveixi... El certificat tel dona la uoc però, ha de ser molt concret si llegeixes les bases y busques el marc europeu de referencia..el proper pas, es anar a la uoc directament i demanar una plantilla del certificat directament, portarlo a gene, y preguntar si el que diu al certificat consta com a títol vàlid per a merits. Barat no es el curs d'anglès a la uoc i vull estar segur, si algú te alguna informació contrastada, estaría molt agrait.
Potser em presentaré als examens CLUC que fan les universitats i aquest serveix segur.

idiomes a la uoc fa 9 anys 6 mesos #57917

• srtajes
  • Avatar de srtajes Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 29
  • Gràcies rebudes: 5
Jo tinc el B2 de la UOC i me'l van admetre com a oficial a l'escola oficial d'idiomes i la mateixa UOC et garanteix que es un certificat oficial d'idiomes . La mateix UOC forma part del grup d'universitats catalanes i tots els certificats emesos per aquestes segons les bases, són admesos a l'hora d'acreditar idiomes. Això és el que jo entenc... jo m'he presentat a altres convocatòries i sempre m'han acreditar els idiomes amb certificats de la UOC, pe`ro volia contrastar-ho amb vosaltres...

No és barat estudiar a la UOC pe`ro és molt assequible

idiomes a la uoc fa 9 anys 6 mesos #57920

• EchoKiloLima
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Exacte, jo vaig cursar el B2 de francès a la UOC i quan acabes el curs d'avaluació contínua et fan fer una prova final, si ets apte et donen el diploma oficial on consta que tens un nivell de B2 dins del marc de referència europeu, jo conec gent que en aquesta última oposició els hi han contat els mèrits corresponents acreditant nivells d'idiomes de la UOC, això si, has de tenir el diploma que et lliuren que és on consta el teu nom i el teu nivell de coneixement.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: India Mike, Neco

idiomes a la uoc fa 9 anys 5 mesos #58182

El First Certificate compta o no? Al certificat oficial posa nivell B2, no obstant diuen que al ser de Cambridge va amb altres normes..Algú l'ha presentat alguna opo? Gràcies

idiomes a la uoc fa 9 anys 5 mesos #58183

Jo vaig trucar a Interior per preguntar exactament això i em van dir que el first certicate serveix.
Ara, jo, 100% segur no em quedo, del dicho al hecho hay un trecho...

idiomes a la uoc fa 9 anys 5 mesos #58184

Ua..A les bases posa 'segons el marc europeu de referència', no obstant és clar que el First acredita el nivell que es demana..no ho sé.. Mersi per la info emoi! Si algú sap quelcom més siusplau ho agrairia, gràcies.

idiomes a la uoc fa 9 anys 5 mesos #58186

• EchoKiloLima
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Si el first certificate no serveix ja podem plegar.. jaja
Jo el tinc i en el mateix diploma acredita que tens el nivell B2 dins el marc europeu, així que és completament vàlid.

idiomes a la uoc fa 9 anys 5 mesos #58189

Ja ..és que realment ho he vist i he pensat: si posa europe council level. i B2.. bé, esperem que tinguis raó :)!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.158 segons
Gràcies a Fòrum Kunena