MasterD on tenen la seu? Perque FtF crec que estan a Terrassa o Sabadell i els de Obita a Girona. A Girona també hi ha Adams, però no sé si preparen per a bombers. Jo ho vaig mirar per internet fa uns mesos i com a preparació no sortia la de bombers. Ràcord Girona no sé com faran les classes, però jo vaig fer servir els seus apunts per a estudiar i els trobo genials.
Ara, mai se sap....
Com diu el company, han fet bona opo i són opositors d'aquest últim any, així que ganes no els hi faltaran, però de com fan les classes no et puc dir res
hola! si no t importa jo també estaría interessat en aquest temari podriem parlar...
et deixo el meu correu si no et fa nosa Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
gràcies
Hola bomber9 yo estuve apuntado en masterd y e entrado este año en bana ahora sinceramente no gracias a masterd yo acabe mal con ellos por muchos temas.el temario no termina de estar mal pero con sólo ese chungo...yo recopile varios apuntes de varios sitios y eso sí me fue muy bien. termina con ellos y aprovecha y sobre todo aprieta en el tema de actualizar apuntes.un saludo y muchos animos!!!!!
Gracias.si estoy revisando temario i la verdad falta algunas cosas y les estoy apretando y van respondiendo pero la verdad que esto de hacerlo a distancia no es viable.