Primer felicitar als que heu entrat i anims a la resta!
Quines opinions teniu de les academies?
Per la radio he sentit a parlar de Orbita Gironina i MasterD... Què us semblen? masterd no me la'n deixat massa bé d'entrada, de orbita no en ser res a part que fan servir Adams, que per començar m'han dit que no està mal!
MasterD són uns lladres i no seveixen absolutament per a res. De les altres no tinc referències. Personalment he estat a fes-te fort i m'ha semblat prou bona, fan preparació integral (teòric, físiques, ofici, entrevista...) i a més els profes són bombers de Barna.
Sigui com sigui, suda de les acadèmies que surtin com a ANUNCIO quan busques a google.
Farà 8 anys jo era un novato i vaig anar a una que la tenia a prop de casa i em van fotre els calers... no va servir per a res... crec que ni existeix ja perquè va fer fallida
Si fos tu, aniria a una d'aquestes que s'anuncien per aquí en aquesta web, acostumen a estar bé.
Pel que fa a Òrbita Gironina només tinc com a referència un simulacre d'examen que vaig fer, i ... com el nivell de les classes sigui igual no crec que es pugui aspirar a terure gaire nota... L'examen que vaig fer estava ple de preguntes impugnables, d'altres que es volia intentar fer una pregunta rebuscada i es liava de mala manera fins al punt de que no hi havia cap resposta correcta, etc. Vaig veure un nivell molt pobre pel que fa a l'examen.
Aquí a Girona uns companys opositors ha obert una acadèmia que es diu Ràcord Girona, no sé què tal faran les classes, però sé que la opo els ha anat molt bé (un d'ells és el que ha quedar primer a la opo, i els altres estan molt ben situats)
biodeps tens rao, per a mi feste fort, la millor sense dubte.
MASTER-D em van robà 3000 euros que deien que valia el curs i em van timar, es tot a distancia quan em van dir que era presencial.... en fí... 3000 euros que vaig pagar a toca teja!!! si mireu a internet veureu que tenen moltissimes denucies, jo vaig anar a jutgat i a sobre.... vaig perdre!!
en fí, que me enciendo con este tema!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: biodeps
A nivell de temari vas veure algo ?
Et comento jo estic a master d a distancia i a nivell de classes les faig online .i el temari es molt complet la veritat pero tothom en parla tan malament clar wsric una mica confus però ja fa 1 any estic .
Tot el temari estaba des actualitzat, fins i tot coses de legislatiu... Fa més de 6 anys d\'això . Suposo que algo hauran millorat després de tanta queixa. \r\nEl profesor on líne trigaba molt a contestar i quan ho feia no resolvía el dubte.... Eren moltes coses...
Ok.jo la veritat que no tinc cap queixa peró no estic tranquil del tot sentin tanta queixa coneixes algu que a entrat a bomber estudian per master.d
Que hem recomaneu fer ??esric en un mar de dubtes i clar no puc deixau perque me tocara pagar igualment .algu hem pot passar el temari de feste fort ja se que el venen pero e fet una inversio molt gran a master d i no tinc diners per gasta'm .ja saveu com es la economia de un opositor
Et paso el correu i parlem Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. tu paassa'm el teu parlem